Adventi naptárak a kozmetikumok szerelmeseinek

Minden évben várom, hogy nekem is lesz egy, ehhez minden évben bújom is a kínálatot, így képben vagyok a legmenőbb adventi naptárakkal és most nektek is hoztam néhányat, hátha meglepnétek vele magatokat vagy szeretteiteket.

 

Gyerekkorában az ember a csokoládés verziót bontogatja minden reggel, - vagy egyszerre többet is elcsen - , most pedig különböző verziók vannak már a boltok polcain. Sörnaptár, kozmetikumok, játékok, lego és minden, amit el lehet képzelni. Szépségbloggerként én maradnék a beauty vonalon és hoztam nektek 3 naptárat, tele igazi kincsekkel. Van, akik szerint túl drágák és feleslegesek, de szerintem ez nincs így. Ha például nem ismered még az adott márkát, akkor így egyszerre 24 terméküket tudod kipróbálni testvéreiddel, barátnőiddel közösen és lehet, hogy nagy kedvencekre leltek közöttük.

 

A Saffee márka nekem is bevált, többször találkozhattatok már vele a csatornáimon, így örömmel láttam, hogy náluk is kapható adventi naptár, amely az arcápolást helyezi előtérbe, szuper hidratáló összetevőkkel, vitaminokkal és hialuronsavval. Mire kibontod az utolsót is, mesés bőrrel várhatod majd, mi lesz a fa alatt!
Ára: 22.550,- Ft

 

A Lancome egy igazán változatos, adventre hangolódós dobozt állított nekünk össze, ami sminktermékeket és bőrápolási termékeket is rejt magában, köztük a  szentestéhez illő, tökéletes piros árnyalatú rúzzsal.
Ára: 55.490,- Ft

 

A Delia Cosmetics Advent Calendar egy igazán elérhető árú termék lett, így azok is megtapasztalhatják, milyen érzés minden nap valami szuper dolgot kapni reggelente, akik nem igazán szeretnek sok pénzt költeni magukra. 24 sminktermék lapul a naptárban, amelyek csak arra várnak, hogy kipróbáld őket!
Ára: 9.790,- Ft

 

Ezek az én kedvenceim, de még több adventi naptárat találtok a Notino kínálatában, valamint érdemes csekkolni a Black Friday akciókat is. Én szóltam!

 

https://konora.cafeblog.hu/2020/11/12/hasznos-ajandekok-a-pasiknak/

Már írtam nektek karácsonyi ajándékötleteket férfiaknak és nőknek is, de várhatóak még ilyen bejegyzések, karácsonyi kívánságlistám biztos lesz és érkezek majd egy személyes tapasztalatok alapján készült ajánlóval is a Youtube csatornámra is, hiszen mint tudjátok, a kedvenc témám a karácsony!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr5816365916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása