Olaj az arcápolásban - Igen vagy nem?

Ha valaki azt hallja, hogy olajokkal is érdemes ápolni az arcbőrt, rögtön megjelenik a fejük felett egy hatalmas, piros felkiáltójel, hogy azt nem szabad, mert zsírossá teszi majd a bőrt és eltömíti a pórusokat. Ugye ti is gondoltátok már ezt?

pexels-karolina-grabowska-4041392.jpg 

Akik nem küzdenek különösebb problémával, azoknak igenis beépíthetőek a különböző olajak az arcápolási rutinjukba. Akiknek zsíros, nagyon érzékeny, gyulladásra hajlamos a bőrük, azok kerüljék, mert allergiás reakciót válthat ki az olaj, valamint el is tömítheti a pórusokat, de a normál/száraz bőrűeknek mindenképpen javaslom kipróbálásra.

Nagyon sokáig én is tartottam tőle, féltem, hogy elnehezíti a bőrömet és még napközben is úgy fénylik majd tőle a homlokom, mint egy diszkógömb. Aztán egyszer kaptam egy arcápoló olajat, éjszakára kipróbáltam és azóta rajtam is ragadt ez, hogy éjszakára arcápoló olajat viszek fel a bőrömre és a nyakamra. Most, a hideg hónapokban még napközben is ezt viszem fel reggel, akár sminkelek felé, akár nem. Örül neki a bőröm, beszívja mindet néhány perc alatt és nem marad után tocsogó, fénylő réteg, csak egy egészséges, üde ragyogás, amit imádok. Az arcolajok között is bőséges választékkal találhatjuk szembe magunkat, ezért mesélnék nektek arról kicsit, mit érdemes bevetni és mivel van saját tapasztalatom is.

Ami nálam igazán meghozta a rendszerességet, az nem más, mint a Bio-Oil ápoló olaj, amely az utóbbi években nagy sikernek örvendett, nem véletlenül. Ódákat zengtek róla, volt szerencsém nekem is kipróbálni és hamar megszerettem és a napi rutinom részévé vált. Tele van szuper összetevőkkel, egyáltalán nem nehéz a bőrnek és nagyon kevés mennyiség kell belőle, nekem a 30 ml-es változat meglepően hosszú időre volt elegendő.

bio.jpg

A következő próbálkozásom a rózsaolaj volt, pedig nem igazán voltam oda a rózsa illatú kozmetikumokért, de üsse kavics alapon kipróbáltam, hiszen ezek igazán könnyed összetételű olajok, nem úgy, mint például a kókusz vagy argánolaj, ami kezdésnek lehet sok lenne és elvenné az ember kedvét a további próbálkozásoktól. Érdemes  a jól ismert, kedvelt márkáink kínálatában szétnézni, hiszen ha egy termékcsalád már bevált tőlük, akkor nagy eséllyel lehet a rózsás termékük is sikeres.

sis.jpg

Ha pedig nem szeretnétek ennyire direktben ilyen nehéz terméket kenni a bőrötökre, akkor válasszatok olyan éjszakai hidratáló krémet vagy arcmaszkot, amelyek valamilyen olajjal vagy például shea vajjal vannak gazdagítva. Így élvezhetitek a jótékony hatását, de nem olyan nagy mértékben terheli a bőrötöket, ha inkább óvatosan próbálnátok ki eleinte.

sb.jpg

Bár hamarosan itt a tavasz, a téli hideget még nem heverte ki a bőrünk, tuningoljuk fel kicsit a melegebb évszakok beköszönte előtt!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6616396844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása