Egy táska, három különböző szett

Túl sok helyre nem kell manapság kiöltözni, semmi nincs nyitva, az embereknek éppen annyit kell kitalálniuk, miben menjenek dolgozni, ha nincs munkaruhájuk persze. De otthon szeretek különböző darabokat összepárosítani egy-egy képre, így látom, passzolnak-e és amint tudom, viselem majd a szettet.

img_3239.JPG 

Most 3 szett is összeállításra került, mindhárom esetében ugyanaz a táska a központi elem. Mindig érdekesebb, amikor egy-egy poszt kedvéért nem a kiegészítők az outfit utolsó elemei, hanem azok köré építem fel a ruhadarabokat. Egy kisméretű, elegánsabbnak mondható táskát választottam a Bonprix kínálatából, amiről tudtam, hogy nálam márpedig sportcipővel is nyerő lesz, nagyon szeretem keverni a stílusokat.

img_3235.JPG

Most is sportosabb és csajosabb ruhadarabokat is válogattam a képekhez, abszolút engem tükröznek és amint lehet csavarogni, biztosan fel is fogom őket avatni, tavasszal is hordható összeállításokat kreáltam és tényleg bízom benne, hogy lesz is esélyem felvenni őket, ahogyan megálmodtam.

img_3230.JPG

A két nadrágos szettet feldobtam egy-egy hajpánttal, nagyon rákattantam most ezekre a hajas kiegészítőkre, hiszen közeleg a sapkás időszak vége, ezekkel pedig egyszerűen készíthetünk mutatós frizurát. Egész napra nem ajánlom őket, 8-10 óra elteltével már kényelmetlenné válik, de 5-6 órán át remek választás, ha feldobnád a hajad valamivel.

img_3241.JPG

A legnagyobb cipő szerelem nálam most a platformos Vans tornacipőm, napok óta ebben létezem, hogy beköszöntött végre a jó idő és szerintem remekül illik a sportos, illetve a sportosan elegáns szettekhez is, szuper választás volt. 

Azért is örülök annak, hogy időnként fogok egy-egy kiegészítőt vagy adott ruhadarabot és beleteszem több szettbe is, mert így mindig emlékeztetem magam, hogy nem kell, hogy roskadozzon a gardrób ahhoz, hogy változatosan tudjak öltözködni.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6116439136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása