A nagybetűs S Z E M Ö L D Ö K F O R M Á Z Ó

Így bizony, nagybetűkkel. Bár a szemöldököm tetovált, korábban hosszú évekig kerestem azt a szemöldökre való terméket, amely tökéletes, valamint épp tetoválás frissítés következik, addig pedig szerettem volna valamivel színt adni a szálaknak.

 nyx2.JPG

Néhány hete dobtam a kosaramba, 'jóleszaz' alapon. Nem fűztem hozzá nagy reményeket, sokat eddig nem értem a szemöldökfesték kísérleteimmel, így tudtam, hogy maximum pozitívan tudok majd csalódni. Megrendeltem hát a NYX Professional Makeup Tinted Brow Mascara terméket, a semminél csak jobb lesz felkiáltással és végre megtaláltam azt a terméket, ami számomra tökéletes. TÖKÉLETESnyx.JPG

Espresso árnyalatban rendeltem meg, amely egy igazán szép barna árnyalat, nem vöröses és nem is szürkés, hanem tényleg barna. Mielőtt bevetettem volna élesben, kipróbáltam egyébként a kézfejemen, hogy milyen az állaga és a tényleges színe és akkor picit megijedtem, mert nem igazán került termék a bőrömre. Ezek után azért félve álltam neki a szemöldökömre kenni, nehogy foltos, semmilyen végeredményt kapjak. Viszont amint felvittem a szálakra, leesett az állam, mert gyönyörűen beszínezte őket, befésülte őket formára és 20 másodperc alatt meg is száradt a festék. A legfontosabb, hogy nem a vöröses barna árnyalat a szemöldökön sem, hanem tényleg, szép, mély barna színről van szó és ez nem változik a nap folyamán sem.

nyx3.JPG

Nap végéig meg sem moccant sosem a helyéről, nem kopott és nem "kócolódtak" a szálak sem, ne tudok a termékbe belekötni, ha akarnék sem. A kefe mérete tökéletes, nem vesz fel túl sok festéket sem, hibátlan számomra ez a szemöldökszínező-formázó úgy, ahogy van.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr1716595532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása