Teszt | Bourjois Healthy Mix BB krém

Nagyon rég nem próbáltam már újdonságot a smink terén, van viszont egy termék, amire elég régóta fáj a fogam. Most beszereztem, mivel nagyon sokan szeretik és dicsérik, szinte csak jót olvastam eddig róla.

A Bourjois márka nem teljesen ismeretlen számomra, próbáltam már szemhéjtusát, azzal maximálisan elégedett voltam, ezért bíztam abban, hogy most sem lesz ez másként. a Healthy Mix BB krém szinte már ikonikusnak számít és így a jó idő beköszöntével indokolt is ezt használni alapozó helyett.

img_6660.jpg

Én a Medium árnyalatot vettem meg, tökéletes is a jelenlegi bőrszínemhez, bízok benne, hogy a nyár folyamán sem lesz majd világos. 30 ml terméket kapunk, ez azért a nagy átlagnak jó pár hónapig ki szokott tartani, én erre az évre biztosan el leszek vele, hiszen nem használom a mindennapokban sem ezt, sem más színezett terméket, mivel jelenleg szuper állapotban van a bőröm.

Azért minden héten van 1-2 olyan nap, amikor egységes bőrképre vágyom vagy egy kicsit sminkeltebb hatásra, olyankor ezt használom, amióta megrendeltem és ez így is marad egészen addig, míg el nem fogy, ugyanis nagyon elégedett vagyok vele! Szuper az illata, az állaga, gyönyörűen belesimul a bőrbe, egyáltalán nincs maszk hatása, ettől függetlenül tökéletes alap fedést nyújt a mindennapokra, amikor a karikás szemeit kicsit leplezné az ember lánya.

img_6661.jpg

Púdert sem igényel különösebben, egészséges, inkább matt, mint fényes a végeredménye, így nem szükséges plusz termékkel terhelni a bőrünket. 10-12 órán át szoktam viselni és a nap végén is egységes a bőrképem, nem csomósodik és nem kezd el kopni, mászni a nap folyamán. Az elmúlt napokban azt is teszteltem (sajnos), hogy miként bírja az egész napos orrfújást és kijelentem, hogy soha, semmilyen alapozó termékem sem bírta még ilyen jól ezt a megpróbáltatást, ami számomra meglepő, hiszen nem egy magasfedésű, egész napos tartósságot és fedést ígérő alapozóról, csak egy „egyszerű” BB krémről van szó.

Lemosni micellás vízzel kb. 1 perc a nap végén, nem kell nagyon küzdeni vele, így ez is plusz pont a javára. Sőt, összességében az egész termék egy nagy plusz pont, mert bármennyire is töröm a fejem, nem tudok belekötni egyetlen tulajdonságába sem.

img_6664.jpg

Aki a több éve tartó dicséretek ellenére eddig nem vette meg, javaslom, hogy próbálja ki, mert nem hiába ez a nagy hype körülötte, szuper termék és az ára sem vészes, tekintve, hogy milyen fedést és tartósságot kapunk érte.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr1017846943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása