Kényelmes vagy kiöltözős karácsony?

Így december második hetében már kimondható, hogy közeleg a szenteste és nekünk nőknek bizony az is nagy fejtörést okoz, hogy miben üljünk az ünnepi asztal mellé. Elvégre az év legfontosabb eseménye, jól meg kell gondolni, miben ünnepeljük meg!
 

Szerintem két véglet van ilyenkor: van, aki örül, hogy végre egész nap pizsiben és puha zokniban lófrálhat és van, aki ezekre a napokra tartogatja a legcsillogóbb, legelegánsabb szettjeit. Nos, szerintem nem mondok újdonságot azzal, hogy én a kényelemre szavazok ilyenkor, jöhetnek a cuki pizsinacik és a karácsonyi kötött pulcsik! Nagyon szeretem azokat a napokat, amikor akár estig pizsiben lehet lustálkodni, ehhez tökéletes alkalom a karácsony.

image0_6_1.jpg

Idén új szintre emeltem a kényelmes szettet ezzel a bonprix overállal, amire már tavaly is nagyon fájt a fogam, de nem volt már a méretemben, idén is csak eggyel kisebbet találtam már, de tökéletes, mintha rám öntötték volna! Amint megkaparintottam a csomagot és megbizonyosodtam arról, hogy jó a méret, már indítottam is a mosást az új kinccsel, hogy azonnal fel tudjam avatni.

img_3905.jpg

Én itthoni lustizós, filmezős szettnek választottam, de tuti, hogy szenteste ebben megyek majd a családi ebédre is, hiszen kényelmes, karácsonyi mintás, azaz tökéletes outfit az ünnepi lakomára. Az anyagával is nagyon meg vagyok elégedve, kellemesen vastag, mégis puha pamut, minőségi kidolgozással. Pizsiként nem fogom bevetni, nem tudnék kapucnis ruhában aludni, de a nap további részére tökéletes.

image1_5_1.jpg

Talán nem írtam még így le kifejezetten, de nekem nagyon beváltak a bonprix ruháim, minőségi darabok, vannak több évesek és egy sem ment még tönkre a mosástól/viseléstől. Bízom benne, hogy ez a cuki kezes-lábas is hosszú évekig hű társam lesz majd a kuckós téli estéken!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr4316778904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása