Ziaja Baltic Home Spa fit mango termékcsalád

A Ziaja márkával régóta működöm együtt, alig volt olyan termék az évek alatt, ami ne nyerte volna el a tetszésemet és ez a saját véleményem, nem kérik soha, hogy dicsérjem a termékeket, hiszen ők is a hiteles véleményemre kíváncsiak.

img_3174_export.jpg

Néhány hónapja új vonallal, a Baltic Home Spa családdal rukkoltak elő, ebből kaptam 3 terméket a fit mango termékcsaládból. Egy testradírt, egy 2 az 1-ben tusfürdőt és sampont, valamint egy masszázs olajat. Természetesen a masszázsolaj volt az a termék, amelyre a legkíváncsibb voltam, hiszen korábban nem használtam még ilyet, amely kifejezetten a narancsbőr elleni harcban segít.

Szuper állaga van az olajnak, nem olyan, ami kifolyik a kezemből és órákig tocsogok benne. Jó telt, gazdag, ennek ellenére meglepően hamar beszívódik, aminek különösen örültem, hiszen fürdés után szoktam bevetni és így hamar felhúzhatom rá a pizsimet. Hetente 2 alkalommal a testradírt is használom előtte, amely felpezsdíti a vérkeringést, ez köztudottan segít a narancsbőr ellen. Az utóbbi hetekben egészségesen táplálkozom és sok folyadékot viszek be, e mellé jött az olaj hatása és úgy tűnik, elkezdtem lepucolni a narancsbőrt a combomról és a fenekemről, ezért biztosan továbbra is rendszeresen használom az olajat, mert biztosan van hatása. Nem mellesleg szuper érzés fürdés után egy kis plusz kényeztetés a bőrömnek!

img_3175_export.jpg

A testradírhoz nagy reményeket fűztem, ugyanis amikor 2 éve 1 hónapig gipszben volt a kezem és kb. foszlott a bőröm, egy Ziaja radír mentett meg és hozott gyors eredményt. Nagyobb szemcsék vannak benne, így tudtam, hogy ez is hatékony lesz. Nem is tévedtem nagyot, szuper puha bőrt hagy maga után, köszönhetően a benne található jótékony olajaknak.

img_3183_export.jpg

 A 300 ml-es kiszerelés szuper nagy adag, október óta használom hetente 1-2 alkalommal, de még mindig legalább félig van, így igazán megéri az árát. Nem durva a nagyobb szemcsék ellenére sem, nem hagy pirosságot maga után és soha nem sértette még fel a bőrömet akkor sem, ha kicsit erősebben dörzsöltem. Egy újabb testradír a márkától, ami tökéletes!

img_3180_export.jpg

A 2 az 1-ben tusfürdő és sampon termékről nem tudok túl sokat írni, nem sokat lehet várni egy tusfürdőtől szerintem. Bevallom, samponként nem próbáltam, nagyon figyelek most a hajamra és nem igazán hiszek a többfunkciós termékekben, így ezt az oldalát nem ismerem. Tusfürdőnek szuper, egyébként remek, frissítő illata van mindhárom terméknek, ha ez nem lenne egyértelmű.

Összességében nagyon megtetszett az új vonal a márkánál és kíváncsian várom, milyen újdonságokkal rukkolnak elő 2022-ben!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr1416782698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása