Tavasz csalogató kívánságlista

Bár továbbra is hideg, szeles telünk van, amikor vakítóan süt a nap, az ember akaratlanul is tavaszt érez a levegőben. Nincs ez másképp velem sem, ezért neki is ültem összeírni a tavaszi kívánságlistám, leginkább beauty vonalon.

 beauty-g8286a5425_1280.jpg

Mostanában megint előszeretettel sminkelek reggelente, a jó idő ígérete pedig még nagyobb kedvet ad hozzá. Rájöttem, hogy nincs olyan igazi, wow! pink rúzsom és nem is találhattam volna tökéletesebbet a listámra, mint a MAC Candy yum-yum árnyalata, ami egy csodás, vibráló, nagybetűs pink szín.

mac-cosmetics-matte-lipstick-ruzs-matt-hatassal_17.jpg

Maradva ezen a vonalon, szintén hiányzik a készletemből a tökéletes nude árnyalat. A Velvet Teddy sokaknak nagy kedvence, sokak bőrszínéhez is passzol, ezért fel is került a listámra, reménykedve abban, hogy ez lesz A nude árnyalatom nekem is.

mac-cosmetics-matte-lipstick-ruzs-matt-hatassal.jpg

 A szemöldöklaminálás nagy divat lett az utóbbi hónapokban és nekem nagyon megtetszett ez a hatás, szívesen kísérleteznék vele itthon. Ehhez lesz tökéletes a Makeup Revolution Brow Lamination Aftercare&Grow szett, amelyben szemöldökápoló, növekedést elősegítő szérum és fixáló termék is van, így az otthoni szemöldökformázáshoz minden benne van.

makeup-revolution-brow-lamination-aftercare-grow-szemoldokformazo-keszlet.jpg

Szeretnék egy üde, csillogó, rózsás, barackos, nude árnyalatokkal teli palettát, amit meg is találtam a W7 Cosmetics kínálatában, ha én válogathatnám össze a színeket, akkor sem tudnék ettől tökéletesebbet összeállítani. Ez lesz az első termékem a márkától, nagyon kíváncsi vagyok, mennyire pigmentáltak és tartósak a színek.

w7-cosmetics-socialite-szemhejfestek-paletta.jpgA körmeimet magamnak készítem és örömmel látom, hogy egyre több műkörmös termék is elérhető a Notino kínálatában, így alaposan át is néztem, mi kapható az oldalon és rengeteg kincsre bukkantam! Ki is néztem a tökéletes tavaszi árnyalatot, amely egy gyönyörű, púderbe hajló barack szín, finom csillogással, egyszerűen mesés.

neonail-milady-geles-koromlakk.jpg

Ezek most a kiszemelt beauty termékeim az oldalról, szép lassan be is zsebelem majd őket, elsőként szerintem ezt a csodás színű gél lakkot a lista végéről, öröm lesz a körmeimre nézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr4016823576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása