Lepd meg magad Nőnap alkalmából!

Én mindig azt vallom, hogy ha még én sem ajándékozom meg magam egy-egy ünnepnapon, akkor más miért is tenné? Így tehát szüli- és névnapi, valamint karácsonyi ajándékkal is minden évben is meglepem magam. Miért ne tenném?

tulips-g317d54824_1280.jpg

Most pedig mi más lenne aktuálisabb alkalom 1-2 ajándékra önmagunknak, mint a Nőnap? Ez bizony hölgyek, a mi napunk, élvezzük hát a kiemelt figyelmet, az 1-1 szál virágot, a kedves bókokat, a finom csokikat, az elképesztő randikat ezen a napon. Bátran viseljetek élénk rúzst holnap vagy éppen dögös, loknis frizurát, élvezzétek a nőiességet!

Pluszban induljatok bátran shopping túrára, akár online vagy a barátnőkkel a várost járva és vegyétek meg a rég kiszemelt rúzst, azt a drágább parfümöt, amire mindig is vágytatok vagy azt a cipőt, amiben úgy érzitek, meghódítanátok a világot!

Én most a szépségápolás kínálatában kalandoztam el és kiszemeltem magamnak 3 terméket is, ebből egy máris landolt a kosaramban, hiszen én is megajándékozom magam!

A MAC Velvet Teddy árnyalatát már felírtam magamnak egy ideje és a közelgő esküvőnkre szerintem tökéletes árnyalat lesz, így Mac Mini Lipstick változatban hozzá is csaptam a bevásárlókosárhoz és alig várom, hogyan áll majd nekem a sokak által kedvelt szín.

mac_1.jpg

Üde, tavaszi parfümökből is ideje beújítanom valamit, hogy ne mindig csak a jól megszokott illatokat viseljem. Nem tagadom, ennek az Oscar de la Renta Bella Rosa illatnak először az üvege fogott meg, egyszerűen csodálatos, maga a tavasz, de ahogyan elolvastam, milyen illatok alkotják, tudtam, hogy ez lesz A tavaszi parfüm és alig várom, hogy beszerezzem.

 oscar-de-la-renta-bella-rosa-eau-de-parfum-holgyeknek.jpg

 Nagyon szeretnék egy IPL szőrtelenítő készüléket, sok jót olvasni róluk és hosszabb távon jobb befektetés, mint x alkalmat kifizetni egy-egy kezelésre. Szerencsére kaphatóak már egészen baráti áron is, persze mindig utána kell olvasni az adott terméknek, van-e róla vélemény, értékelés, ez nagyban megkönnyítheti a döntésünket. A Concept márkáról jók a visszajelzések és a készülékek ára is megfizethető, így ha nem is ma, de valamikor érdemes lehet rá beruházni.

ipl.jpg

 Ezek hát az én nagyobb kiszemelt kincseim, nézzetek szét ti is vagy csapjátok fel a meglévő listátokat és lepjétek meg magatokat valamivel ezen a napon! Boldog Nőnapot Hölgyek!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr5617774400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása