Szemöldökfestés otthon, 10 perc alatt

Emlékeim szerint pár éve írtam már erről a témáról, de mivel nálam most ismét napirenden van az otthoni rutinomban, felfrissítem a ti emlékezeteteket is, hátha olvassa olyan, aki nem hallott még erről az egyszerű, olcsó megoldásról.

people-g9f3e2dad4_1280.jpg

Egy ideje ismét színezem a szemöldököm, míg nem jutok el frissíteni a tetoválást, de mivel ezer meg egy fok van jelenleg, ismét rászoktam a régi, jól bevált módszeremre, az otthoni tartós festésre. Nem bonyolult, nem kell tőle félni, nem igényel semmilyen különleges eszközt vagy tudást, csupán két termékre van hozzá szükség: festék és színelőhívó.

Én a Refectocil márkát használtam korábban, ezért most is erre esett a választásom, hiszen akkor is bevált. Az Eyelash and Eyebrow festék mindennek az alapja, én a Natural Brown színt használom, tökéletes a jelenlegi hajszínemmel. Bár kicsinek tűnhet a tubusban lévő 15 ml mennyiség, egyáltalán nem az, hiszen nagyon kevés kell belőle egy-egy alkalommal, így 8-10 hónapra elegendő, amiért egyáltalán nem sok a 2-3 ezer forint közötti ára. Jár hozzá egy keverőpálcika is, illetve ezzel is fel lehet vinni a kikevert festéket, de erre még visszatérek.

refectocil-eyelash-and-eyebrow-szemoldok-es-szempillafestek_3.jpg

A festékhez szükség van valamilyen aktivátorra is, én korábban sima, hajfestékhez is használatos előhívót használtam, most még biztosabbra mentem és megvettem a márka ehhez kifejlesztett termékét. Szintén nagy mennyiség a maga 100 ml tartalmával, szintén megfizethető árán, így nagyjából 5 ezer forintból megoldott a szemöldökfestésünk az elkövetkezendő közel 1 évre.

refectocil-eyelash-and-eyebrow-folyekony-szinelohivo-emulzio-3-10-vol_3.jpg

Egy aprócska üvegtálban szoktam összekeverni a festéket az előhívóval, nagyon kevés mennyiséget, hiszen a szemöldökre nem sok kell, hagyom kb. 1-2 percet állni a keveréket, azután felviszem a szemöldökömre, de nem a kis pálcikával, hanem egy erre félretett szemöldökformázó ecsettel, így tudok igazán precízen dolgozni és megfelelően befésülni a szálakat a festékkel.

Ahhoz, hogy kapjak egy kis átmenetet, 2 perc eltelte után a szemöldököm elejétől visszafésülöm a festéket az ecset kefe részével úgy, hogy azt alaposan bevizezem előtte, így a szemöldök vége felé fokozatosan kifésülöm a festéket, majd rajtahagyom még 2-3 percig, így a végek határozottabbak lesznek, míg elől megmarad a finom hatás. Micellás vízzel alaposan lemosom a teljes területet, használok egy arcápoló olajat és 2 hétre kész a megfelelő színű szemöldök.

Tegyetek vele egy próbát, sokkal olcsóbb otthon, mint a kozmetikusnál, csak egy kicsi ügyességet igényel!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6417890449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása