Ajánló : Krisztina Lango Accesories

Sziasztok! Ma egy újabb ékszeres posztot hoznék, az előzőt ITT találjátok. Mint már írtam, szívemen viselem az ékszerkészítők sorsát, mert én is foglalatoskodom vele, ezért ma egy újabb oldalt ajánlanék Nektek, ahol mesés kiegészítőkkel találkozhattok. :) Először jöjjön egy mini interjú az ékszerek megálmodójával, Langó Krisztinával. :)


1. Miért kezdtél el ékszereket készíteni? Emlékszel-e még az első darabjaidra?

Eredetileg én divat és stílustervezőként végeztem, ruhákban kezdtem el gondolkodni anno, csak túl bonyolult volt az egész, egyedül nehéz lett volna valamit is elkezdeni és nem volt elegendő tőkém hogy foglalkoztassak szabót, varrót stb.. Majd aztán hogy terelődött a gondolatom az ékszerekre, hááát ennek már több mint két éve.. egyik szintén nagyon kreatív barátnőmmel elmentem egy nagykerbe, ahol alapanyagokat szerzett be az ékszerkészítéshez, azt hiszem ez volt az első lépés afelé, hogy én is elkezdjek készíteni ékszereket. A legelső darabjaim bőrszálból készült fülbevalók és karkötők voltak. :)

2. Mikor kezdtél el másoknak is készíteni, (család, barátok) és mikor érezted azt, hogy ezt a nagyobb közönséggel is meg szeretnéd osztani?

Szerintem azonnal a nagyközönségnek szántam a termékeimet, amint volt egy kis anyagmennyiségem itthon, már el is készítettem a facebook-os oldalamat, valamint a Meska nevű oldalon kezdtem az értékesítést

.

3. Mi inspirál, amikor egy teljesen új kreáción dolgozol?

Ezt már más is kérdezte, hogy honnan szerzek inspirációt, igazából 90%ban az anyag amit meglátok, a színek amik inspirálnak, de azért én is böngészem a blogokat, képmegosztó oldalakat.
4. Mennyire követed az aktuális trendet, mennyire igazítod az ékszereid a szezonális ruhadarabokhoz?

Nem ragaszkodom szigorúan az éppen aktuális divathoz, trendekhez, elég sokféle ékszert készítek, több stílusban, amik nem éppen az aktuális évszakhoz igazodnak. A csomós ékszereim nagyon népszerűek, azt az idei és talán a tavalyi év trendjéhez sorolnám. :) Viszont van pl. ami ásványokból készül, ami szerintem egy örök darab. Valamint szerintem ékszerben a szín annyira nem trendhez kötött, mert ha éppen az idei év ősz/telének a divatszíne a szürke, ahhoz simán fel lehet venni egy bordó, piros, vagy arany kiegészítőt...

5. Mennyire vagy rugalmas a rendelések során? Milyen gyakori az egyedi kérés?




Mondhatni a lehetetlent is megpróbálom néha teljesíteni. :) Minden a nagyker függvénye, hogy van e az éppen elképzelt színű anyag stb.. Persze, volt már olyan, hogy nem tudtam valamit elkészíteni, mert pl. fémet még nem tudok önteni, de ami késik nem múlik. :) Egyébként sok az egyéni rendelés, sokan küldenek át divatoldalakról letöltött képeket, hogy meg tudom e valósítani.







6. Melyek a személyes kedvenc darabjaid, illetve a kedvenc alapanyagaid?


Kedvenc anyagaim az ásványkövek, imádom őket! Imádok olyan gyöngyboltokba járni, ahol tele van a kínálat minden féle ásványkővel. Gyönyörű színekben és formákban lehet kapni. Sajnos nagy szomorúságomra annyian nem érdeklődnek utánuk. :)






7. Melyek a vásárlói kedvencek, miből fogy a legtöbb?


Egyértelműen kijelenthetem, hogy a csomózott nyakláncok és karkötők, valamint a nagy gallér nyakláncok kötelekből.:) De nem panaszkodom, mert a kis barátságkarkötők, fülbevalók is kelendőek. :)



Az én személyes véleményemet is leírnám Nektek az ékszerekről. :) Rendkívül széles a választék. Az anyagokat nagyszerűen választja ki és kombinálja egymással, igazán egyedi, színes ékszereket készít. :) Bár saját darabom még nincs, (MÉG), de biztosan merem állítani, hogy mind kitűnő, minőségi munka, szerintem a kézzel készített dolgokra mindig nagyobb hangsúlyt fektetnek. Mindenkinek ajánlom, hiszen mint az interjúban olvashattátok, egyedi kérésekkel is megkereshetitek Krisztinát, minden tőle telhetőt meg fog tenni, hogy megvalósítsa az elképzeléseiteket. :)


Rendkívül jó érzéke van ahhoz, hogy az anyagokat úgy válassza ki, hogy különbözzenek, de egyben mégis tökéletes harmóniában legyenek, kiegészítsék egymást. Szerintem éppen az anyagok keverése az, ami egyedivé teszi az ékszereit.


Az én személyes kedvenceim a zsinórból készült ékszerek, hiszen magam is ezt készítek a legtöbbet, nekem Krisztinánál is ezek a kedvenceim, főleg ez az összeállítás:


Tökéletes színválasztás, ami elegánssá teszi a szettet, mindemellett minden színű ruhához passzolni fog, szerintem tökéletes!


Hát nem mesések ezek a geometriai formák? Ezt talán még nem is nagyon látni máshol itthon, szerintem zseniális, ötletes kivitelezés. :)

A gyöngyből és kristályból készült darabok is mesések. Szerintem ezek azok az anyagok, amik kortalanok. A gyöngy elegáns, a kristály pedig gyönyörű csillogást és eleganciát kölcsönöz a viselőjének, ami azt hiszem, mindenkinek jól áll. :)




A másik személyes kedvencem ez a gyűrű, (*.*) milyen egyszerű, de mégis milyen mutatós darab?:) Szerintem mindenkinek kell, hogy legyen legalább egy ilyen gyűrűje, nagyszerűen feldobhatja a legunalmasabb outfitet is egy ilyen hangsúlyos darab. :)
 

Azoknak ajánlom a Krisztina Lango Accesories-t, akik nem félnek a színek viselésétől, akik szeretik a hangsúlyos kiegészítőket. Minőségi darabokról van szó, jól eltalált anyaghasználatról, hibátlan kivitelezésről. :) Szerintem a közeljövőben én is megejtek egy rendelést, csak tudjak választani. :)





Hogy tetszenek az ékszerek? 
A kézzel készült vagy a bolti ékszereket szeretitek jobban?

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6616365054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbi (Beauty & Glamour Blog) 2014.09.14. 19:27:32

Néhány nyaklánc nekem is nagyon tetszik innen, különösen a csomózott szett, gyönyörűek :)

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása