Fitness Diary 2# - Az első 10 napom

Bizony, már 10 napja belekezdtem a saját kis céljaim megvalósításába. Az első részt ITT olvashatjátok. Azóta töretlenül dolgozom azon, hogy elérjem azt az alakot, amire vágyom. Nem az az elsődleges cél, hogy leadjak X kilót, hanem hogy a tükörképem fogyjon. Mivel izmot építek, így a mérleg még nem igazán változott, de nem is meglepő, hiszen az izom nehezebb, mint a zsír, így eldöntöttem, hogy nem ugrálok folyton a mérlegre, butaság.

Hol tartok? Az előző posztban említett 30 napos kihívásokat töretlenül végigcsinálom minden egyes nap, akkor is, ha a napi guggolás kihívás előtt tartottam egy intenzív comb/popsi edzést is. Remegő lábakkal, de végigcsináltam! Bevallom, sokszor belekezdtem már az efféle kihívásokba, de ilyen messzire ( tudom, 10 nap nem sok ) még sosem jutottam, büszke vagyok magamra! És hogy miket csinálok még a 2 kihívás mellé? Linkelem a kis videóimat.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=wvau9wZ6_8k[/embed]

Ez a szuper kardió edzés igen csak megdolgoztatja mindenemet, rendesen megizzadok és elfáradok a végére, pedig 23 percről beszélünk. Remekül átmozgatja mindenünket, de mégis "jobban esik", mint egy koncentrált popsi vagy has edzés.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=mBiWl_4fbzk[/embed]

A hasammal vagyok a legnagyobb gondban. Gyűlölöm. Ez a videó a kedvencem, pedig rengeteget kipróbáltam már, mégis ezt érzem a leghatásosabbnak, rendesen gyötör utána az izomláz. Izomláz, imádom, hiányzott az érzés!

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=VusCUj61wDA[/embed]

Comb/popsi edzésnek ez egy kiváló videó, a végén már szinte alig bírom el a lábaimat, szerintem igazán hatásos. Egyébként is nagyon szeretem az XHIT edzéseket, ha tehetem, ezekből a videókból szemezgetem, ezek közül is a videón látható hölggyel szeretek edzeni, nekem ő vált be.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=tj9d6aBOzDo[/embed]

Azért nincs minden napom kőkemény edzéssel zárva, erre a videóra tegnap akadtam rá és mivel az előtte való napokban rendesen dolgoztam az izmaim, úgy gondoltam levezető napnak tökéletes lesz ez a dance aerobic videó. Nagyon élveztem ezt a 30 percet, azonban a végére ez is jól megizzasztott, de mégis kellemes volt végigcsinálni, néhány hétig ez lesz a levezető edzésem.

Egyelőre ezeket a videókat kombinálom és ismétlem naponta, jól variálhatóak. Általában a hasedzést és a comb/popsit egy napra teszem, ezután jöhet a kardió majd végül a táncolás.:)

Étkezés terén is nagy előrelépéseket sikerült tennem magamhoz képest. A 10 napom alatt nem ettem fehér kenyeret, amihez mégis szükségét érzem, a mellé abonett kenyeret rágcsálok. Egyelőre nem is hiányzik a kenyér, abonett társával is pótolható, isteni finom például csirkemellsonkával, paradicsommal, egy kis sajttal, ma is ez lesz a vacsorám. Erre nagyon büszke vagyok, hogy sikerült elhagynom a kenyeret, ez eddig SOSEM ment!! Reggelire minden reggel zabkását eszem, gyümölcsökkel variálva. Alma, narancs, banán, kivi, de most éppen ananászt vettem, isteni finom. Laktató reggeli, rosttartalmának köszönhetően az anyagcserét is segíti, ami szükséges annak, aki fogyni szeretne. A munkahelyemen ha megétkezem napközben, akkor eszem egy almát, puffasztott rizst, csirkemellsonkát abonett kenyérrel, tökéletesen elég. Ebédre azt eszem, amit édesanyám főz, persze nem púpos tányérral, kenyér nélkül, vagy rántottát készítek, hagymával, rákockázott paradicsommal, hiszen ha izmokat szeretnék, fontos a fehérje is. Ami még nagy lépés magamhoz képest, hogy már 3 napja sikerül 1,5 liter vizet elfogyasztanom a munkaidőm alatt, friss citromlevet csepegtetve bele. Nagyon fontos a megfelelő vízbevitel, így mindennap kiürítek egy 1,5 literes flakont, ezen felül napi 2 bögre zöld teát is megiszom munka közben. Ügyes én!

Kép 2208

Az első napomon készítettem magamról fotót szemből és oldalról is, a 2. hét végén készítek megint, remélem egymás mellé téve lesz némi változás!:) Nem szeretnék sovány lenni, csak szeretném, ha a felesleges zsír eltűnne rólam és feszesebb, tónusosabb lenne a testem.

skinny

Nos, így állok most, remélem Ti is kipróbáljátok a fent belinkelt videók egyikét, majd számoljatok be a tapasztalataitokról!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr1216365118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása