36 könyv, amit idén el szeretnék olvasni

Nagyon szeretek olvasni, de nehéz megtalálni rá az időt a mindennapjaimban. Elhatároztam, hogy ezen változtatok, ezért is tűztem ki az idei célokat könyv formájában is. Alapjáraton a fantasy jellegű könyveket szeretem, de a romantikus történetekért is oda vagyok, hát még ha a kettő össze van gyúrva, az telitalálat! Lássuk, miket szedtem össze.

J. R. Ward - Fekete Tőr Testvériség sorozat

Imádom ezeket a könyveket. Egyszer már elkezdtem. azt hiszem a 8. könyvig jutottam, akkor valamiért abbamaradt, de addig faltam a könyveket, szerintem olyan történetek, amelyekre szomjazol, ha nincs a kezedben és nem tudod olvasni. A 12. kötet idén jelent meg, ekkor elhatároztam, hogy minden újraolvasom, hiszen magával ragad mindegyik könyvnek a története, illetve tökéletes ötvözete a fantasy-romantika mániámnak. Vámpírokról szól, mindegyik része 1-1 köré épül. Nem a tipikus idióta felfogás a vámpírokról. Nem, ez érdekes, tudni akarod. Olvasd!

sorozatforrás

 

Rick Riordan - Percy Jackson és az Olimposziak

percy

Szintén sorozat, 5 kötetből áll. Jelenleg ezt olvasom, a 2. kötet közepénél járok. A filmeket láttam először és akkor döntöttem el, hogy el is szeretném olvasni. Jól döntöttem, egészen másképp tárul fel előttem a történet. Nem titok, oda vagyok a görög mitológiáért, számomra sokkal érdekesebb, mint bármely más. Ha a történelem bármely misztikus korszakát el kellene hinnem, ez lenne az. Több könyv és film is született már félistenekről, nekem eddig mégis ez a kedvencem. Egészen magával ragadó a történet, izgalmas, valamint sokat tanulhatunk is belőle. Ezt a sorozatot szeretném legelsőként végigolvasni, aztán jöhet a többi.

 

Gayle Forman - Ha maradnék, Hová tűntél?

gayl gayle-forman-ha-maradnek

 

Nem tudtam a könyvekről, míg meg nem néztem az If I stay című filmet. Írtam róla Nektek, ITT elolvashatjátok, miért lehengerlő számomra a történet. Amikor megtudtam, hogy könyv alapján készült, rögtön tudtam, hogy el kell őket olvasnom, főleg, hogy a folytatást is megismerjem, de amíg nem végeztem a Percy Jackson könyvekkel, addig bizony várnom kell. Szerelemből nincs hiány a történetben, engem teljesen lebilincselt a film, remélem a könyvek még jobban fognak tetszeni.

 

James Dashner - Az útvesztő, Tűzpróba

james-dashner-az-utveszto-tuzproba-cultura

Az Útvesztő című film nagyon tetszett, Dylan O'Briennal meg főleg. De a vége...na azzal nem vagyok kibékülve, nagyon remálem, hogy a könyvben nem ilyen bugyután oldották meg. Nagyon izgalmas a történet, ezért szeretném könyvben is megtapasztalni, hogy még inkább bele tudjam magam képzelni. Nem tudom mikor jön ki mozikban a 2. része, de addigra mindenképp el akarom olvasni, ha annak is úgy elcsesznék 1-2 jelenetét, mint az első résznek. Ilyen stílusú könyvet még nem olvastam, ezt mindig csak filmben tapasztaltam, kíváncsi leszek, olvasóként hogyan hat majd rám a triológia. A harmadik kötet idén tavasszal várható, jobb lesz belehúznom.

 

Lauren Weisberger - Az ördög pradat visel könyvek

prada

Az első részt filmben nagyon szeretem, nem tudom, hányszor láthattam már, nagyon várom a következő részét is. Addig is gondoltam, megnézem milyen könyvben, hiszen ott mindig minden más. A történet számomra nagyon érdekes, szeretem a divatnak ezt az oldalát, ahol a háttérmunkát láthatjuk, a nyüzsgést, vonz. Remélem a könyvben még inkább el tudom majd képzelni ezt a világot.

 

Jennifer L. Armentrout - Luxen könyvek

jennifer

A könyvsorozat, amiről lövésem nincs, de amit eddig olvastam róluk, az megfogott, így ez a csapat is bekerült a kis listámba. Izgalmas, hogy végre egy könyv, amiről nem tudok túl sokat, így igazi élmény lesz, amikor végre elolvashatom majd.

 

Veronica Roth - A beavatott triológia

veronica

I M Á D T A M a filmet! Izgalmas történet, nagyon "menő" ez a téma az utóbbi években, hogy kategorizálják az embereket, elkerítik őket, stb. Ez a történet is erről szól, mégis szerethető. Amilyen kategóriába osztanak, azt kell "szolgálnod" életed végéig. Ám Beatrice más, ő mindenhová beillene, ami a fejesek szerint rosszat jelent. Ő mégis választ és elindul a lehengerlő történet...

 

Orson Scott Card - A hetedik fiú

a hetedik fiú

Különleges erővel bíró fiú, akire rengeteg veszély leselkedik, de a családja óvja mindentől, amitől csak tudja. 18. századi amerika, boszorkányság, mágia, csak izgalmas lehet, alig várom, hogy  elolvassam, tudom, hogy nagyon fogom szeretni. Ez is sorozat lesz, ha az elsőt szeretni fogom, akkor nem kérdés, hogy mindet akarom majd.

 

Suzanne Collins - Az éhezők viadala sorozat

az éhezők viadala

A filmeket azt hiszem senkinek nem kell bemutatnom, de talán a könyvekkel is csak én vagyok így elmaradva. Bár a legutóbb megjelent részt még nem láttam, elmondhatom, hogy egy nagyon izgalmas sorozatról van szó, szerethető és utálható karakterekkel egyaránt. A főszereplőt, Katnisst sem mindig csípem, de ettől jó egy film/könyv. Nagyon várom, hogy elkezdjem olvasni, biztosan még izgalmasabb, mint a filmek voltak.

Nos, ezek volnának azok a könyvek, amelyeket idén el szeretnék olvasni. Elég hosszú lett a lista, közel 40 könyv, így ha mindent ki akarok olvasni, mindig meg kell találnom az időt az olvasásra.

Ti miket olvastatok mostanában és mik vannak tervben?

 
képek forrása: moly.hu, google

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr4216365122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emese Darai 2015.01.26. 09:49:05

Innen szinte mindent el szeretnék olvasni, a Maze Runner meg is van :) A hetedk fiú film nem Orson Scott Card hasonló című könyve alapján készült, hanem Joseph Delaney Wardstone krónikák 1. - A Szellem inasa című könyve alapján. Bár az O. S. Card történet is jónak tűnik. :)

Norcsoo 2015.01.26. 17:48:52

Örülök, hogy másnak is tetszenek a kiválasztottjaim.:) Akkor én jól félreolvashattam valahol valamit.:( Ki is javítom, köszönöm, hogy szóltál. :)

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása