Fitness Diary - a 3. hét

Bizony-bizony, ma 3 hete, hogy belevágtam ebbe az egészbe. Tudom, nem nagy idő, hiszen tartott már eddig az elszántságom korábban is, de most más. Hogy minden alkalommal ezt gondoltam-e? Igen. Hogy most tényleg az-e? IGEN! Hogy miért más?

A korábbi lendületem mindig kimerült abban, hogy leedzettem a napi adagom és kész, ossza be a testem. Aztán feladtam, mert egyszerűen fáradt, lusta voltam felkelni és odatenni magam 1 órára. Az elmúlt 3 hétben egyszer sem! fordult ez elő. Pihenő napot is csak úgy tartottam, hogy legalább egy fél órás dance aerobik videót végig nyomtam, levezetve ezzel az előző napokat.

Más, mert elhagytam a kenyeret. Teljes mértékben, ezt még sosem tudtam megtenni, egyszerűen kellett a kenyér, hiába nem vagyok nagyon kenyeres típus, nem tudtam róla lemondani. Most sikerült, egyelőre nem hiányzik. Amikor valamihez mégis szükségét érzem, olyankor abonett kenyeret eszem hozzá, illetve szendvicset is erre készítek.

Most más, mert sosem figyeltem még ennyire a napi folyadékom bevitelére. Munkaidőben kiürül egy 1,5 literes palack, mellé 2 bögre ízesítetlen zöld tea, itthon pedig a fél literes palackomat töltögetem újra. Megszokta a testem, ha valamiért akár fél óráig nem iszok, jelez, szomjas. Régebben egy fél napot is kibírt víz nélkül. Örülök, hogy ezt sikerül szem előtt tartanom, hiszen a megfelelő hidratáltságért hálás lesz a testem, a bőröm, a szervezetem, mindenem. Pacsi nekem!

10420185_919002974777633_6744982368204351906_n

Más, mert odafigyelek arra, hogy változatos gyakorlatokat végezzek, változatos intenzitással. Has (főleg alhas) comb, popsi, vádli gyakorlatokat végzek, de szükségét érzem a hát gyakorlatoknak is, legalább heti egyszer, hiszen a hasi gyakorlatok némelyike a hátat is terheli, ezért abba is belevágok. Az alhasi puklim utálom a legjobban, de ahogyan utána olvastam, a változatos gyakorlatok és a plank segít rajta a legjobban, szóval remélem a legjobbakat.

A karjaimat sem ártana edzeni, feszesíteni egy kicsit, de el sem tudjátok képzelni, mennyire gyengék.:D Tegnap 2x3 fekvőtámaszt sikerült kicsikarni magamból. Lóf.sz, de valahol el kell kezdeni, nem igaz?

Egyre elszántabb vagyok, mert végre kezd látszani némi változás. Nagyon minimális, szinte észrevehetetlen, de én látom, érzem, hiszen az én testemről van szó. Néhány új videót is felvettem a heti gyakorlatok közé, és töretlenül csinálom a guggolás és plank kihívásokat is, mire ezt olvassátok, túl leszek azok 21. napján. Ez nálam már valami! Egy kezemen nem tudom megszámolni,hányszor belevágtam már 30 napos kihívásokba, mondanom sem kell, nagyjából 4 nap után mindig feladtam, egyszerűen nem érdekelt. Most végre nem keresem a kifogásokat és a kibúvókat, ezért tudom, hogy ez most más. Minden nap várom, hogy nekifogjak, jól esik izzadni, jó, hogy égnek az izmaim, dolgoznak, erősödöm.

10947169_919002981444299_5602293142420639078_n

Bevallom őszintén, heti 1 bűnözés mindig becsúszik, de nem vagyok sziklaszilárd, emberből vagyok, nekem is kell az édesség. Nem eszem belőlük degeszre magam persze, de jól esik, kell. Ezt szeretném továbbra is heti 1x-ri alkalommal elkövetni, ha már ilyen keményen dolgozom, akkor nem fogom elzabálni magamtól a lehetőséget!

10524362_919002984777632_4859651461401929771_n

Végül itt van néhány újabb videó, amiket én csinálok és hatásosnak is érzem őket, főleg az inner thigh challenge, na az durva!:D

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=fNAkQalY4ms[/embed]

Percre épülő kihívás, nekem olyan durván ég közben a belső combom és a popsim alja, hogy az embertelen, de megéri!

 

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=xGWrjmoukpI[/embed]

 

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=wztS1XHqJBI[/embed]

 

Ez a 2 videó, nos, hogy is fogalmazzak szépen...nagyon! kemény. Igen, rendesen üvölteni tudnék néhány gyakorlat közben, de ez a nő nem akarja abbahagyni, megkínoz!:D Azt kívánom közben, hogy hagyj már békén! És kér tőled még 10 ismétlést, még 5 másodpercet. De csinálom! Csináld! Egyébként ajánlom a blogilates gyakorlatokat, régebben is kedveltem őket, felváltva végzem őket az előző postban mutatott XHIT Daily-s lányok gyakorlataival.

Nos, itt járok most, magamhoz képest ez már nagy előre lépés, kérek mindenkitől egy nagy virtuális seggberúgást, hogy továbbra is küzdjek a kitűzött célomért. Mint azt már írtam, 8 hét a cél, ha eddig kitartok, megajándékozom magam néhány rég vágyott dologgal, amiket a következő bejegyzésemben majd megmutatok. Nem akarok megállni a 8 hétnél, egyáltalán nem, csupán ezt tűztem ki magam elé először.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2616365124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása