Szülinapi kívánságlista

Bár a tavalyi listámból is csak néhány tételt sikerült kipipálni, azét idén is elkészítem. Egy hét múlva itt a születésnapom, így elkalandoztam azon, minek is örülnék idén. Szerintem jó, ha az ember lánya időnként összegyűjti szíve vágyait, így mindig lesz egy lista, amit igyekezhet teljesíteni. Én is azon leszek, hogy ezek előbb-utóbb az enyéim legyenek, na meg akik olvassák is nyugodtan vegyék célzásnak. :D

Ruhába idén is szerelmes vagyok, ez nem is kérdés. A tavalyi listáról az AMNESIA darab az enyém lett, idén ez a My77 ruha a mindenem és kell nekem, bármi áron. Bár pirosban inkább engem tükrözne.

my77menta

Itt írtam, hogy szerelembe estem egy cipővel, így nagyon fontos eleme a listámnak ez a rosegold Retro slip-on. Ebben élnék, ebben aludnék, ebben léteznék...szerelem volt első látásra, na!

rrp

Telitalpú szandálokból elég szerényen állok, így az ITT mutatott H&M darab mellett nagyon tudnám szeretni ezt a csodás költeményt is. Tökéletesség.

éktalpú

 

Táskák terén aki olvas tudja, hogy a Zoe Phobic darabok a mindeneim, nem is értem, miért nem szántam még rá magam a rendelésre. Most ez a darab szívem vágya.

Zoe Phobic csoda <3

ZP mellett nagyon tetszenek a Gabor Kiss Handbags darabok is, nem bánnám, ha valaki hozzámvágna néhányat belőlük! Az a középső rosegold darab milyen jól passzolna a slip-onhoz???

gk

Az ékszerekre ismét rákaptam, így bőven van kiszemelt közülük. A Chillearrings oldaláról kinéztem jó pár csodát, csak győzzön közülük választani az ember!

chgy.jpg szerelem.


chf

chhk

Felfedeztem egy új kincses bányát is, ez a Red Rouge webshop. Ha nem akartok csődbe menni, ne nyissátok meg az oldalt.

ee

eee

rr

ll

A WeWood szerelmem újabb szintre lépett, már nem csak az óráikért, de a napszemüvegeikért is odavagyok. Nem tökéletesek? Egyediek és vagányak. Órából a férfi verziót is szívesen hordanám.

wwkc

wwcw

Rúzsmániám a tetőfokon, a MAC Pink Plaid árnyalata pedig álmaim darabja. Csak ne volna ilyen borsos az ára.

macEzt a hatalmas Makeup Revolution palettát nagyon szeretném, mivel az első darabom bevált a márkától.

mrA Sleek Oh So Special palettája is kívánságlistás - még mindig.

sleek

Ezek a kontúrpaletták pedig olyan gyönyörűek, hogy nem is tudom, merném-e őket használni. Na jó, merném.

mrk1 mrk

Azt hiszem befejezem, mert túl hosszú lesz a listám, de ezeket mind nagyon szeretném. Mindenki írjon magának listát azokról, amiket szeretne, előbb-utóbb sikerül szert tenni rájuk!

Ti mire vágytok mostanában?

Facebook | Instagram | bloglovin'

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr5816365318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása