Eddz a Youtube trénereivel

sport-fitness-workout-resolution

Mielőtt kipróbáltam a Focus T25-öt vagy áttértem a futásra, én is csak itthon edzettem. Nincs is edzőterem a városban, illetve nem is biztos, hogy volna elég önbizalmam hozzá. Mit tettem hát? Beütöttem a Youtube-on az adott testrészre való edzést és özön videóval találtam szembe magam. Minden nap mást próbáltam ki, így néhány hét után felfedeztem a legjobb online trénereket, akiket jól meg is szerettem. Itthon is végezhető gyakorlatokat mutatnak be a videókban, így a legnagyobb eszköz, amire szükségünk lehet az egy kézi súlyzó, de tudjuk, hogy mire való ilyenkor az ásványvizes palack.

Szerencsére itt a Youtube, ahol hatalmas a választék: jóga, kardió, erőnléti edzés és minden, amit csak szeretnél fent van, így hamar formába is hozhatod magad.

Bátran ajánlom mindenkinek az alábbi csatornákat, nap mint nap velük edzettem itthon és így éppen olyan, mintha személyi edzőm volna, mert dumájuk az van. Egy próbát mindenképp megér, hiszen sokak nem tehetik meg, hogy kondibérletet vegyenek vagy éppen félnek betenni a lábukat a fitness tornyok közé.

 

Kelli

A FitnessBlender csatorna egyik edzője. Azért szerethetőek a videói, mert az időt is folyamatosan méri, így nem kell a stopperrel bajlódnunk és biztosak lehetünk abban, hogy egyformai ideig hajtjuk végre a gyakorlatokat, ami nagyon fontos. Kelli videói közül a kardió edzéseket érdemes a leginkább követni, nekem azok a kedvenceim. Nagyon összetettek és garantált, hogy a végére kellően meg is izzaszt. A kardió mellett az izomra épülő edzéseket is megtaláljátok a csatornán, így akinek Kelli a legszimpatikusabb, az is össze tud magának állítani egy edzéstervet a videói alapján. Őt ajánlom annak, aki teljesen kezdő még ebben, vele könnyen beletanulhat.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=fyzveWI25aI[/embed]

Jillian Michaels

Szerintem egy istennő, túlzás nélkül! Talán ő a legismertebb Youtube-os körökben, ez érthető, mert nagyon jól csinálja. Vannak 30 napos programjai, illetve külön testrészekre kihegyezett videói is. Az biztos, hogy keményen edz, így aki nem elég kitartó, az ne őt válassza kezdésnek, mert 100%-on kell pörögni, hogy tartani tudd vele az iramot.
Amerikában egyébként ő vezette a nagy fogyást, így a neve onnan is ismerős lehet, valamint a “30 day shred” programjaival vált ismertté. A csatornán Jillian több edzésterve is szintekre épül, így kezdőként is nyugodtan belevághatsz, menni fog, ha eléggé elszánt vagy.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8[/embed]

 

Cassey Ho

Ő már jóval sokoldalúbb, mint Jillian, bár sokak nem szeretik, mivel folyamatosan beszél – én kifejezetten kedvelem ezt. A testalkata senkit ne tévesszen meg, szuper trénerről van szó, csak kicsit zömökebb. Aki a weboldalának hírlevelére feliratkozik, megkapja a jelszavát a havi lebontású edzéstervének, így minden napra jut majd dolog és nem neked kell kitalálnod, hogy aznap éppen melyik videójára tornázz. Szuper kihívásokat is készített, különlegességük, hogy zenére alapulnak. Bloggerekkel is kollaborál, ami nem meglepő, hiszen videóinak palettája nagyon széles, az erőnléti edzésektől a kardión át a jógáig mindent megtalálunk a blogilates csatornán, így nagyon sokoldalú edzést állíthatunk össze a segítségével.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=XKBbn5GBw0Y[/embed]

 

Próbáld ki az otthoni edzést, ha ez kell ahhoz, hogy felépítsd az önbizalmad, visszanyerd az egészséged és ne engedd, hogy bármi is meggátoljon ebben! ITT mutattam néhány alkalmazást, amelyek szintén a segítségedre lehetnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr6916365334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása