A bútorszövet a divatban is megállja a helyét!

Kicsit a háttérbe szorultak mostanában a magyar tervezőkkel készített interjúk, de most visszatérnek és nem is akármilyen márkával!

 

A Delka bag egyik termékével ugyan csak néhány hónapja találkoztam személyesen, de már jóval előtte is figyeltem a márka alakulását. Akkor tudtam, hogy fel kell keresnem Adélt, a brand megálmodóját, amikor szerelembe estem a saját darabommal, ami azóta is tart, sőt, már outfit bejegyzésben is bemutattam nektek.

A márka egyedi módon (én legalábbis nem láttam máshol) bútorszövetet használ táskáihoz, ami nagyon természetes és nyers külsőt kölcsönöz a táskáknak, éppen ezért a maguk egyszerű szabásával is messziről kitűnnek a tömegből.

 

A Delka biztosan a nevedből ered, de hogyan indult a márka? Egyszer csak gondoltál egyet vagy hosszabb folyamat volt?

Igen, a nevemből. Tulajdonképpen fogalmazhatunk így, hogy gondoltam egyet és belevágtam, de ennek a gyors döntésnek az előzménye azért hosszú folyamat és tapasztalatszerzés volt. Viszonylag korán elkezdtem dolgozni, és sajnos volt egy rettentő rossz főnököm. Ekkor már divattervezőként tanultam. Talán ebben az időben fogalmazódott meg bennem, hogy szeretném azt csinálni, amit igazán szeretek, nem másnak és azt, amit ő mond. Ezután eljött az az idő, amikor eldöntöttem, hogy saját márkát szeretnék. Ekkor már máshol dolgoztam, részmunkaidőben. Minden pénzemet arra tettem félre, hogy ki tudjam spórolni az első kollekció elkészítését, nem volt egyszerű időszak.

 

Tudatosan a bútorszövetet választottad fő alapanyagként vagy egyszerűen ez volt kéznél az első daraboknál?

Nagyon sok táskát láttam különböző tervezőktől, amelyek ha tetszettek is, mégse éreztem közülük egyiket sem igazán a magaménak. Vagy anyagban, vagy szabásban találtam olyan részleteket, amelyeket kivettem, vagy hozzáadtam volna. Ezért úgy gondoltam, hogy készítek olyan anyagból táskát, amelyből még nem láttam a piacon. Úgy éreztem, hogy a legtermészetesebb, legegyszerűbb szabással elérhetek többféle stílusú embert, akik szívesen hordani fogják a táskáimat. Így született meg bennem, hogy lerajzolom a megálmodott darabokat, majd beszereztem a megfelelő anyagokat és elkezdtem megvalósítani az elképzelésem, amely szerint létrehozok egy olyan egyedi táskamárkát, amely a stílusával és minőségével bátran képviselheti a mai divatot és a letisztult, finom ízlésvilágot. Egyébként pont kanapét néztünk a párommal, amikor gondolkoztam az anyagválasztáson. Ahogyan pedig megláttam/megfogtam ezeket a bútorszöveteket tudtam, hogy ezzel akarok dolgozni. A textilbőr és a bőr már csak ráadás volt. Rendkívül jó minőségű, strapabíró anyagok. Tökéletes választás táskákhoz.

 

A családod hitt a sikerben az első pillanattól kezdve, vagy nekik is bizonyítanod kellett?

Ez egy bonyolult kérdés. Nem nagyon szeretek erről beszélni. Őszintén én úgy éreztem az elején, hogy nem bíztak ebben az egészben. Nem bennem, hanem a táskákban. Abban, hogy én terméket állítok elő, amit utána eladok embereknek. Amikor kijelentettem, illetve bemutattam az első táskákat, és elmondtam, hogy ezzel fogok foglalkozni és ebből szeretnék megélni, nem pont az volt az első megnyilvánulásuk, hogy ez szuper és biztosak benne, hogy ez menni fog. Nem rossz szándékúak ők, sőt támogattak, ameddig csak tudtak. Szimplán a realitásban hisznek.  Amivel nincs is gond, hisz mindig is eltérő volt a gondolkodásmódunk és a világfelfogásunk. Persze amikor látták, hogy tetszik az embereknek és vásárolják, akkor ők is elkezdtek benne hinni, és mára már nagyon büszkék, és kíváncsian várnak ők is minden fejleményt a táskákkal kapcsolatban.

 

Minden táska különböző, mégis messziről látni rajtuk, hogy a te kezed munkáját dicsérik. Ez tudatos vagy csak az anyaghasználatnak köszönhető?

Szerintem a formának köszönhető a legjobban, nyilván az anyaghasználat is nagyon különleges és egyedi, de valahogy sok vásárlótól a fazont hallottam vissza. Úgy a maga egyszerűségében felismerhetővé vált.  Bár szerintem az anyagaink is olyanok, amiken kár lenne változtatni, mert rendkívül praktikusak és strapabíróak.

 

A legtöbb táskád monokróm, natúr árnyalatokból készül. A saját, mindennapi stílusod is ilyen?

Igen, natúr árnyalatokból készülnek és ez idén az új kollekcióban is így marad. Lesz pár különlegesebb szín az extrémebb embereknek, de az alapszínek maradnak, csak más árnyalatban. Hol sötétebb, hol világosabban. A saját mindennapi stílusom egyébként ilyen, nagyon szeretem az egyszerű-homogén színeket, ruhákat, bár ha rám jön az 5 perc, simán tudok 180 fokos fordulatot venni és egy nagyon színes ruhát felkapni, ezért is lesz idén rózsaszín és kék is a táskákban, kicsit vidám, bohókás, természetesen halvány, szép árnyalatban. Bár az tény, hogy az idei év nagy slágere amúgy is a kék és a rózsaszín… : )

 

A Silver kollekció külön kampányfotózást kapott. Miért és hol készültek a képek?

Egyik kedvenc fotósommal, Bak Leventével ihletet kaptunk a homokbánya láttán, és úgy gondoltuk miért ne lehetne egy külön kampányfotózása az ezüst táskáknak? Egyébként is annyira tetszett az a két szín összeállításában, hogy ha nem homokbányában, de máshol biztosan befotóztuk volna. Nagy hangsúlyt fektettem azokra a darabokra, szerettem volna, ha mindenki megismeri az extrémebb oldalunkat is. Nyitni szerettünk volna új emberek felé is és úgy gondolom ez sikeresen meg is valósult.

 

 

Direkt keresed az inspirációt vagy megtalál és csak olyankor használod ki?

Általában az embert megtalálja, ha nyitott szemmel jár. Legalábbis engem igen, és amikor megtalál, kihasználom és lerajzolom. Adott esetben a táskákat, de azért halkan elárulom, szeretnék ruhákat is tervezni a jövőben. :)

 

Melyik a legkeresettebb típus a kínálatból?

A nagy uniszex fekete táskánk, a szürke kisebb típus és az ezüst darabok.

 

Egyedi megrendeléseket is adhatnak le az érdeklődők vagy csak a kínálatból választhatnak?

Bizonyos keretek között igen, ha a meglévő anyagainkból szeretne más összeállítást, mint a webshopon van, akkor azt vállaljuk. Vagy ha plusz egy belső zsebet szeretne akár azt is. Megbeszélés kérdése minden, de teljesen új fazon készítését nem vállaljuk.

 

Mit várhatunk a tavaszi/nyári szezonra?

Hú! Rengeteg újdonsággal fogunk előrukkolni. Úgy gondolom, hatalmas előrelépést fogunk mutatni a közönségnek. Megmaradnak a régi fazonok, a régi alapszínekkel, de mégis más árnyalatban. Lesznek teljesen új színek a régi fazonokkal, terveztünk kizárólag csak férfi kollekciót marhabőrrel, és a női régi-új darabokat is marhabőrrel. Illetve ne felejtsük el a mini kollekciót sem, ami gyerekeknek készül, és egy praktikus uniszex pénztárcát is beletettünk, hogy ne legyen elég a jóból. :D Tehát, lesz újítás bőven, sajnos ezért is csúsztunk meg a kiadásával, mert ezeknek a kivitelezése kőkemény hónapok munkája.  Bár abszolút nem bánjuk, mert úgy gondoljuk szuper lesz. A jóra mindig várni kell, így van ez most a mi helyzetünkben is. :)

[gallery columns="1" size="full" ids="6201,6202,6203"]

 

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én naaagyon kíváncsi vagyok már az Adél által említett újdonságokra, szerintem az állunk is le fog majd esni! A Silver kollekció nagy kedvencem, de a Delka instagramján feltöltésre került egy videó egy rózsaszín anyagról, ami megbabonázott és alig várom, hogy mi fog belőle készülni, de szerintem tökéletes lesz.

[caption id="attachment_6159" align="aligncenter" width="350"] Az én egyik kiszemeltem *.*[/caption]

A saját darabom minőségével egyébként maximálisan meg vagyok elégedve, igazán strapabíró, mert a laptopomat cipelem benne és van, hogy a napi holmimat is mellétuszkolom, a táskán pedig semmi hibával nem találkoztam még, így aki egész napos, cipekedős hátizsákot keres, annak szívből ajánlom a márkát. Az én kiszemeltjeimmel már találkozhattatok a születésnapi kívánságlistás bejegyzésemben - írjátok meg a ti kedvenceteket kommentben!

[caption id="attachment_6158" align="aligncenter" width="350"] Igazi alapdarab![/caption]

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr3316365508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása