Amikor egy sorozat motivációs erővel bír

Jön a kuckós esték időszaka, én pedig megint igyekszem időt szakítani az egyik kedvenc időtöltésemre, a sorozatokra. Régen mindig tudtam melyiknek mikor jelenik meg az új epizódja és tűkön ülve vártam, viszont hónapok óta megszűnt ez a tevékenységem, mert a blog, a Youtube csatorna és a magazin mellett már nem maradt rá időm.

 

De elszántam magam és hol munka előtt, hol ebédidőben, hol pedig munka után, de mindig keresek egy kis időt a sorozatnézésnek. Vannak természetesen régi kedvenceim (azokról később), de most egyetlen sorozatról írnék nektek, a Youngerről! (ITT már említettem.)

Kereshetnék most valami hivatalos leírást, de én a saját szemszögemből, amolyan csajosan adnám át nektek a sztori lényegét.

Adott egy, a 40-es évei elején járó nő, aki 15 év kihagyás (gyereknevelés) után szeretne visszamenni dolgozni, de a kutyának sem kell, hiába van tapasztalata, 15 év bizony hosszú idő. Egy bárban Josh 26 év körülinek nézi, amit Maggie, Liza lakótársa kihasznál, kicsit átalakítja őt, másnap interjúra megy 26 évesként és voilá! Máris megkapja a munkát egy kiadónál.  Ezzel azonnal be is indul a történet, titkok, csajos beszélgetések, elképesztően jó pasik (elég, ha ránéztek a fenti képre), szerelmi bonyodalmak és a lényeg: a munka!

A sztori baromi könnyen követhető, 20 perces egy-egy epizód, így dobj fel egy maszkot és mire vége az epizódnak, mehetsz lemosni! Na, de a lényeg az, hogy miért a cím? Nos, drága olvasóim, azért kapta ezt a figyelemfelkeltő címet a poszt, mert rám személy szerint igenis hatással van ez a könnyednek titulált sorozat. Miért? Mert a nők hatalmas szerepet játszanak benne és nem csak, mint színészi teljesítményről beszélek! Céltudatosak, törtetők, elszántak és elhivatottak, ami tudat alatt beférkőzött az én mindennapjaimba is - többek között elhatároztam, hogy végre le nyelvvizsgázom és máris egy angol könyv nyomja a táskámat, mindenhová velem jön, hatalmas céljaim szövődtek a bloggal kapcsolatban és elhatároztam, hogy amit meg szeretnék valósítani, igenis meg fogok!

Nincs több kifogás, hogy hát ez nekem nem fog menni, ő jobban csinálja, nincs rá időm, nincs hozzá tehetségem, nincs rá szükségem, félek belevágni, stb.

 

Az, hogy a sorozatban a női szereplők sorra elérik a céljaikat - kemény munkával - engem is seggbe rúgott virtuálisan és tele vagyok tenni akarással és már egy kiadványszerkesztői tanfolyammal is szemezek, amellyel már korábban is voltak terveim, csak nyuszi voltam belevágni.

Drága hölgyek! Igenis mindenre képesek vagyunk és néha csak egy kis motiváció kell hozzá, jöjjön az bárhonnan is! Meríts erőt mások sikereiből és elszántságából, égjen benned a tettvágy és ha el akarsz érni valamit, ne riadj meg és menetelj érte előre! Az én inspirációm most ez a sorozat és amióta ledaráltam mind a 4 eddigi évadot, folyamatosan ötletelek, jegyzetelek, kutakodom és írok, így nekem most ezek az epizódok az ihletőim. A lényeg, hogy ti is meglássátok BÁRMIBEN a húzóerőt, vegyétek észre és használjátok ki.

Találd meg a saját ihleted forrását, vésd jól az eszedbe és érd el a kitűzött céljaidat, mert igenis KÉPES VAGY RÁ!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr7916365546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása