Daniel Wellington Classic Durham karóra

Nincs olyan nap az utóbbi hetekben, hogy óra nélkül lépjek ki a házból. Sétálni, munkába, hétvégére, mindig van rajtam és végre azt is megszoktam, hogy azon nézzem az időt és ne pedig a telefonomat halásszam elő 5 percenként.

 

Így nem csoda, hogy hatalmas örömmel töltött el, amikor ismételten választhattam magamnak egyet a Daniel Wellington csodálatos kínálatából. Nem mondom, nagyon nehéz feladat, mert szinte mindegyik óra tetszik, szerintem nem is kell magyaráznom, hogy miért. Végül nagy nehezen sikerült egy mellett letennem a voksomat, ez pedig ismét a Classic vonal egyik darabjára, a Durham nevezetű szépségre esett.

Ez is többféle változatban elérhető: kérhető 36 mm és 40 mm átmérőjű számlappal, illetve ezüst és rosegold színű részletekkel is. Én a rosegold változatot választottam, 40 mm-es számlappal, mivel az előző 36 mm-es méretben érkezett, én pedig szeretem a nagyobb karórákat. Mondanom sem kell, a dobozt kibontva elámultam, mert egészen különleges a maga egyszerűségével. Barna bőr szíjjal érkezett, ami ismételten újdonság számomra, sosem volt eddig bőr szíjas karórám, többek között ezért is esett erre a választásom.

Nagyon finom, minőségi megmunkálású óráról van szó, mindenhol szerepel a márka jelzése, a szíj belsején pedig a bőr minősége is fel van tüntetve. Ez is el volt látva fóliával, így biztos lehettem abban, hogy nem karcos szám-és hátlappal fogom megkapni. A doboza és annak tartalma éppen olyan, mint az előzőé, ITT meg tudjátok nézni. Nagyon tetszik a barna bőr és a fehér számlap találkozása, nekem valamiért annyira őszi-téli, hamarosan outfitet is hozok vele, hogy ezt megmutassam nektek.

A merev bőr egyáltalán nem kényelmetlen, egyébként is "betört" 2-3 nap alatt, szépen felveszi a csuklóm formáját, nagyon kényelmes viselni, szívesen nyúlok érte reggelente. Összességében elmondhatom, hogy egy gyönyörű, magas minőségű óráról van szó, szívből ajánlom bárkinek, aki eddig is szemezett vele, illetve annak is, akinek esetleg éppen most tetszett meg.

Plusz jó hír, hogy ha beszereznéd magadnak vagy ajándékba (közelegnek az ünnepek!), akkor ismételten van egy szuper ajánlatom! Az alábbi kóddal - 15NORA - 15% kedvezményt kapsz a vásárlásod teljes végösszegéből a www.danielwellington.com weboldalon, ami nem kevés megtakarítással járhat!

 

Ezt az órát ITT éred el, de érdemes szétnézni az oldalon, bár előre szólok, hogy annál nehezebb lesz választani! Ha ügyelnél a részletekre is, érdemes megnézni az oldalon található karpereceket, amelyek tökéletesen kiegészítik az órákat és plusz eleganciát kölcsönöznek a teljes szettednek, IDE kattintva tudod megnézni őket.

Biztosan rengeteget fogom viselni ezt az órát (is), szerintem abszolút illik a télhez,
a kötött pulóverekhez és vastag sálakhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr1316365556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása