Lassan fogyj, tovább érsz!

Aki fogyni akar, az mindig azonnal akarja és most szándékosan nem a "szeretné" szót használom. Belevágunk és holnap már úgy akarunk felkelni, hogy "Ez igen anyukám, bomba lettél!"

 

De ez nem így van. Ez a szomorú valóság, gyorsan fogyni csak egy profi fotóssal, na meg egy jó adag photoshop munkával lehet. Pont. Nincs csodabogyó, ami 10 nap alatt eltünteti azt a hasat, amit te hónapok alatt észrevétlenül felzabáltál magadra, sem extra hatásos krém, ami két hét alatt úgy kisimítja a feneked környékét, mintha soha nem lettél volna narancsbőrös. Nincs ilyen, ébredjen fel végre mindenki és ne dobjon ki súlyos összeget azokra a termékekre, amiket reklámként az arcunkba tolnak minden második oldalon. Ne hidd el a szomszéd Marikának se, hogy ő két hét alatt ledobott 10 kilót, csak mert minden reggel citromos vizet ivott. Ébresztő!

 

 

A gyors fogyás maximum abszolút egészségtelen módszerekkel érhető el, amelyek nem tartósak és olyan károkat okozhatnak a szervezetedben, hogy utána naponta elmondasz két imát, hátha visszamehetsz az időben és életmódot válthatsz a tragikus megoldás helyett.

Sokáig én is ezt hajszoltam, amint belevágtam, már vártam is az eredményt, ami nem jött, így feladtam. Majd ismét nekiálltam és bekerültem egy ördögi körbe. Túl hamar feladtam, majd még többet híztam és most, nyár végén már ott tartottam, amit ITT is leírtam nektek.

 

[caption id="attachment_7307" align="aligncenter" width="564"] Elhihetitek, én is ilyen testre pályázom![/caption]

 

Akkor megígértem, hogy még jelentkezem, hát itt vagyok. Kicsivel több, mint 2 hónapja vágtam bele ISMÉT az életmódváltásba és az elmúlt héten ismét a türelmem végéhez közeledtem, DE! ezúttal nem adtam fel! Mert az enyém bizony lassú fogyás lesz, de annál tartósabbnak tervezem. Két hónap alatt mindössze 3,1 kg és 17 cm ment le, ami így leírva nagyon kevés, de öregem, amit a tükör mutat! Na, annak kell hinni, leesett az állam, amikor egymás mellé tettem egy 2 hónappal ezelőtti fotót és egy frisset. Leesett az állam, mert egyébként nem láttam magamon, hogy bármi változott volna. Tudjátok miért?

Mert napról-napra minimálisat változik ilyenkor a test és mi észre sem vesszük. Ez pedig abba a tudatba hajszol minket, hogy semmi nem történik és akkor mégis mi értelme? És akkor feladjuk. Nos, nem szabad, sőt! Még erősebben kell küzdeni, én már naponta kétszer edzem, rengeteget iszom és elszántabb vagyok, mint valaha.

Tehát hölgyek, ne akarjátok rögtön, inkább tegyetek érte minden egyes nap, majd legyetek büszkék arra, amit aznap tettetek a testetekért! Türelmesen, lassan, de tartósan. Ne állj mindennap csüggedten a tükör előtt és eszedbe ne jusson havonta egynél többször a mérlegre állni!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr9516365572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása