Korai karácsony a Daniel Wellington ajándékával

Igen, hamarosan megkezdődik végre a karácsonyi posztok megírása a blogra, nincs menekvés! Ez a mai rögtön egy korai ajándékról szól, amit a Daniel Wellington küldött nekem.

 

Engem egy szép csomagolással rögtön le lehet venni a lábamról, nem volt ez másképp ezzel a dobozzal sem, aminek a kibontására egyébként 24 órát vártam, addig csak szemeztem vele. Egy csinos, piros szalaggal átkötött csomagot kaptam, amit természetesen nem fogok kidobni, a szobámat díszíti, mert tényleg gyönyörű.

Na de a tartalma! Bár tudtam, mi lesz benne, mégis izgatottan vártam, hogy megnézhessem és az enyém lehessen, így nagyon örültem, amikor végre leemeltem a doboztetőt. A márkánál novemberben és decemberben egy szuper akció fut, ezért leptek meg engem is egy szettel, mert ezeket tudod most te is összeválogatni magadnak, így 10 % kedvezménnyel lehet a tiéd a kis csomagod, amihez ha hozzácsapod a "noras15" kódot, további 15 % kedvezmény jön le a végösszegből, tehát 25 % mínusszal tudsz megkaparintani egy szettet, ilyen mesés csomagolásban, azt a mindenit! Ilyen áraknál nagyon sok ez a kedvezmény, mindenképpen érdemes kihasználni.

 

Főleg azért, mert jön a karácsony és órát ajándékozni mindig jó ötlet, mert maradandó, mindig hordani fogja az illető és így mindig eszébe juthatsz. Így ha egy különleges embernek keresel ajándékot, érdemes szétnézni!

Hozzám egy olyan szett érkezett, amelyben egy karóra és egy plusz szíj található, de választható olyan verzió is, hogy egy karperecet vásároltok az óra mellé, amelyeket itt már megmutattam nektek. Én nehezen mondtam le róluk most, tényleg érdemes megnézni őket!

 

Azért döntöttem mégis így, mert a plusz szíjjal máris kétféle stílust képviselhetek az órámmal, hiszen míg a bőrszíj elegáns és csinos szettekkel is jól mutat, addig a vászon tökéletesen fog illeni a sportos, lazább hétköznapokra. Nem mondom, hogy első alkalommal segítség nélkül ment a szíjak cseréje, de a kis tájékoztatóban minden benne van és egyébként pofon egyszerű, szerintem én csak túl izgatott lehettem már. :D

Hogy szemléltessem is, hogy így végül is két karórát kaptam egyszerre, mindkettő verzióhoz összeállítottam egy szettet, amelyhez remekül passzol, így megmutatom, hogyan tudod kihasználni, ha cserélhető szíjat rendelsz!

 

Sportosan

 

Mivel nekem is van egy ugyanilyen Nike Tanjun cipőm, így ez volt az alap. A magas derekú nadrágokkal sosem lőhetünk mellé és ha egy rövid pulóvert választunk hozzál, nagyon laza lesz máris az összkép. Kis színt csempészve az outfitbe, megálmodtam hozzá egy bordó bomber dzsekit is, ami idén nagy trendnek számított. Ehhez jöhet a karóra, vászon szíjjal és a szett tökéletes egy laza hétköznapra!

 

Elegánsan

 

Mi is lehetne az alapom ennél a szettnél, mint a kívánságlistám legfontosabb darabja, egy térd fölé érő csizma! A kis fekete ruhával sosem lőhetünk mellé, főleg akkor, ha A-vonalú és ilyen izgalmas a szoknya része! A kockás kabát izgalmas választás és egyértelműen a szett legfőbb darabja. Remekül mutat az ilyen csizmákkal! Jöhet az óra, egy dögös vörös rúzs és a kész a tökéletesen összeállított szett egy karácsonyi vacsira!

 

 

Ha ti is szeretnétek magatoknak vagy egy különleges személynek összeállítani egy ilyen csomagot kedvezményes áron, akkor kattintsatok ide, és máris indulhat a szett összerakása! Én alig várom, hogy különböző stílusokkal viselhessem a saját, 2 az 1-ben órámat, nektek is meg fogok mutatni ebből néhányat!

Na, ti kit fogtok vele meglepni?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr1416365584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása