Így lett az üres lakásból otthon

Végre ismét igazán belevethetem magam a blogolásba, már két hete beköltöztünk a házunkba és kezd beállni a napirendem, megtalálom mindenre az időmet, így arra is, hogy ide írjak.

 

Amikor még csak pakolásztunk és előkészültünk, takarítottunk és hasonló dolgok, nem tudtam elképzelni, hogy ez az én otthonom, ez a néhány bútor és fal, nem éreztem a magaménak. Már akkor is tudtam, hogy ez akkor fog megváltozni, ha itt lesznek a saját holmijaim, 'belakjuk' a házat. Viszont, amitől igazán otthon lett, kuckó lett, azok az apró dekorációk, képek, textíliák. Úgy döntöttem, néhány képpel megmutatom nektek a kedvenc sarkaimat, lakáskiegészítőinket, így egy kicsit beleshettek az otthonunkba.

(Ha bárkit érdekel valami, hogy honnan van, írjon e-mailt vagy a blog Facebook oldalára.)

 

Fények

 

Nagyon fontosnak tartottam, hogy legyen egy alap hangulatunk, így igyekeztem minden helyiségbe tenni valamilyen led világítást. Üvegbe, a függöny mögé, az ágytámlára... a kedvenc dekor elemeim! Annyira jó este bekapcsolni őket, szuper kuckós érzetet adnak.

[caption id="attachment_8370" align="aligncenter" width="2048"] Üveg, led, képkeretek - Pepco[/caption]

 

[caption id="attachment_8371" align="aligncenter" width="2048"] képek, led kaktusz - Pepco (idei)[/caption]

 

[caption id="attachment_8372" align="aligncenter" width="1366"] huzatok - ebay, led - Pepco[/caption]

 

Függönyök, szőnyegek

 

Valahogy nagyon üresnek éreztem a már bepakolt tereket is, amíg nem volt függönyünk. De vagy nem tetszettek, vagy az áruk volt túl magas. Tettem hát egy próbát online, a bonprix oldalán (bonprix lakás) és bejött! Szuperül néznek ki és meg is adták azt a hangulatot, amit vártam tőlük. Szőnyegek terén csak fehéret szerettem volna és jó döntés volt, remekül mutatnak a padlón!

[caption id="attachment_8373" align="aligncenter" width="1525"] szőnyeg - helyi termék, függöny - bonprix[/caption]

 

[caption id="attachment_8374" align="aligncenter" width="2048"] szőnyeg - piac[/caption]

 

Az egyik legkedvesebb dekorunk a párkányon lévő led, istenien mutat a függöny mögött, remek hangulatot ad és ha esetleg egyedül vagyok itthon, némi biztonsági fényt is.

[caption id="attachment_8375" align="aligncenter" width="2048"] függöny - bonprix, led - Lidl[/caption]

 

Virágok

 

Gyönyörű orchideákat kaptam majd azokat is megmutatom, de szerettem volna kisebb csokrokat, ezért vásároltam a virágboltban egy adag rózsaszín szépséget és megtöltöttem vele két vázát. Amióta pünkösdi rózsa nyílt a kertünkben, imádom, ha van a lakásban virág, ezért szerintem erre rá fogok szokni, annyira feldob mindent, főleg engem!

 

 

Fülöp

 

Egy üres házat szerintem egy kutyus tesz teljessé és ezt abszolút, 100 %-ban igaznak is érzem két hete, mióta ő velünk van. Imádom, hogy megtölti élettel az udvart és amikor bent van, a belső tereket is. A legjobb kutyus! Olvasd el, hogyan került hozzánk!

Ti mitől éreztétek otthonnak a házatokat?

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr7816365666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása