Nyári arcápolási kedvenceim

Időnként itt vagy Youtube-on szeretem összegyűjteni a kedvenceimet, hátha nektek is tudok segíteni, tanáccsal szolgálni a bevált termékekkel kapcsolatban.

 

Most az arcápolásra koncentráltam, néhány nyári kedvencet hoztam nektek, amelyek ebben a melegben kellően könnyedek, mégis hatásosak. Aki nem ismeri őket, szerintem érdemes lehet tenni velük egy próbát, ez persze csak az én véleményem, de hátha éppen erre van szükségetek.

 

Bioderma sensibio habzó gél

 

Néhány hete kaptam tesztelésre és nagyon meg vagyok vele elégedve. Kíméletes, tökéletes a smink lemosására is és ami a legjobb benne, hogy egyáltalán nem szárít! A pumpás kiszerelésért nálam mindig plusz pont jár. Illata egyáltalán nincs, így nekem ez a termék 5/5.

 

La Roche-Posay termálvizes arcpermet

 

Már régóta ki szerettem volna próbálni a termálvizet tartalmazó termékeket, így a múlt havi Notino rendelésemnél végre ezt is beletettem a kosárba. Túl nagy elvárásom nem volt, frissítsen és nagyjából ennyi. Napközben fújkálom általában, hétvégén sosem viselek sminket, így bátran fújhatom. Remekül frissít és nem csak arra a pár másodpercre, hanem érzem, hogy kicsit hidratálja is a bőröm. Szerintem szuper, legközelebb is megrendelem!

 

Make me Bio rózsavíz

 

Hasonló céllal rendeltem meg ezt is a Notino webshopból, mint fenti társát. Sminkelés előtt általában ezt használom, nem tudom szolgál-e valamiként, de berögzült és úgy érzem, szereti így a bőröm. Kellően megnyugtatja a melegben megpirtyant arcom, éppen ezért szeretem egyébként a karomra és a hajamra is fújni. Szintén újból meg fogom rendelni, imádom!

 

Milva pattanás elleni bőrápoló víz

 

Igen, egy újabb víz! A Milva egy remek márka, szuper, természetes összetevőkkel. Ez a termék nagy kedvencem az elmúlt hetekben, ha valahol látom, hogy gyulladás kezd kialakulni, koncentráltan felviszem oda és másnapra máris visszahúzódik. Sokáig elegendő ilyen használattal, megéri!

 

Bioderma Hydrabio szérum

 

Erről már írtam egy tesztet korábban, azóta is imádom reggelente használni, mert nagyon hamar beszívódik, nem hagy maga után semmilyen kellemetlen érzetet, mégis tökéletesen hidratál. Részletes teszt ITT.

Ezzel az 5 termékkel túl lehet élni a nyarat!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr316365668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása