A legjobb DIY ötletek az ünnepi dekorhoz

Nálunk szépen lassan kúszik be a lakásba az ünnepi dekor, nem szeretném, hogy a párom fejvesztve meneküljön. Viszont ez az első karácsonyunk saját, közös otthonban, ami egy karácsonymániásnak mint én, maga a megtestesült ajándék és szeretnék mindent karácsonyi pompába öltöztetni. Van még mit csinálnom, de ha elkészült minden, egy bejegyzésben vagy videóban majd megmutatok nektek mindent.

 

Rengeteg videót megnéztem az elmúlt hetekben és kiválogattam nektek a kedvenceimet. Néhányat én is tervezek elkészíteni közülük, azokról biztosan láttok majd képet az Instagram oldalamon. Nagyon szeretek ebben az időszakban kreatív időtöltéssel is ráhangolódni a karácsonyra és nincs is jobb érzés, mint a magunk által készített díszekre ránézni minden egyes nap.

 

Ajtódísz gömbökből

 

Idén én is ilyen ajtódíszt szerettem volna készíteni, de mivel ez szerintem csak nagyban mutatós, amit nálunk Fülöp egy jól irányzott ugrással elérne az ajtón, maradtam a kicsi, egyszerűbb verziónál. Jövőre viszont megpróbálkozom vele, mert időközben rájöttem, hogy kisebb gömböket használva a koszorú is kisebb lesz majd. Csak egy alap kell hozzá, a gömbök és egy ragasztópisztoly, szerintem gyönyörű a végeredmény. Érdemes variálni a gömbök méretét és textúráját, nagyon izgalmas eredménye lesz és évekig használhatjuk majd ajtódíszként.

https://www.youtube.com/watch?v=FLgr3z0tv_A

 

Karácsonyi manók

 

Ezekből 2-3 nálam is készül majd, eddig sosem csináltam, de semmilyen különösebb tehetség nem kell hozzá szerintem. A filc anyag nagyon olcsó, tömőanyagként pedig használhatunk vattát, rizst is, ami éppen van otthon. Fa gyöngyöket bármelyik hobbiboltban kapunk, tehát minden alapanyag könnyen beszerezhető. Egyébként nem muszáj varrni, ragasztani is lehet, ami gyorsabb és egyszerűbb is.

 

https://www.youtube.com/watch?v=5udQVNdr8uA

 

Mécsestartók befőttes üvegből

 

A legegyszerűbb dekorációk asztalra, polcra és mivel rajzokon alapul, nagyon aranyos, ha a gyerkőcök alkotásait használjuk. Ragasztó, filctoll, csillámpor és papír kell hozzájuk és szuper közös program is lehet. Egymás mellé halmozva 4-5 ilyen mécses gyönyörű látvány!

https://www.youtube.com/watch?v=bfERtU2GdVk

 

Ha ezt  3 ötletet elkészíted, máris karácsonyi hangulata lesz a lakásnak, mégsem estél velük túlzásba.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2216365716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása