Szülinapi beauty kívánságlista

Mint mindig, most is készült szülinapi kívánságlista. Egyet már megosztottam veletek Instagramon, most pedig jöhet a szépségápolási termékek utáni ácsingózás itt a blogon!

fo.jpg

 

Mivel a Notino csapatával évek óta együttműködöm, így mindig onnan szemezgetek, hiszen a termékeim 99 %-a onnan van, kielégítő a kínálat minden téren, a közelgő anyák napja alkalmából pedig ajánlom figyelmetekbe az ajándékutalványokat, ha nem tudjátok, pontosan mire is vágyik édesanyátok vagy a nagymamátok, akkor ez egy jó ötlet lehet! Ennyi kis ajánló után pedig jöhet, hogy én milyen termékekre költeném!

Tavasszal és nyáron ez a kedvenc hidratálóm a Bioderma kínálatából, mert tökéletesen beszívódik és egy egységes, enyhén rózsás árnyalatot hagy az arcon, éppen csak annyit, amennyitől frissnek és üdének tűnik. Nem nehezíti el a bőrt, plusz fényvédőt is tartalmaz, amelyet hölgyek, ideje használni!

biod.jpg

A Catrice Sun Lover Glow bronzosító régebben már volt nekem és emlékszem, hogy nagyon szerettem, csak nagyon lassan fogyott, a szavatossága miatt viszont kénytelen voltam kidobni. Most megint úgy érzem, szeretnék néha egy kis bronzos csillogást az arcomon, ez pedig már bevált egyszer, így nem is kérdés, hogy ezt választanám ismételten.

catr.jpg

Régebben oda meg vissza voltam a csípős, dúsító ajakfényekért, mostanában pedig megint motoszkál a fejemben a gondolat, hogy kellene nekem valami hasonló szájfény. A Catrice egyik terméke meg is tetszett, így máris felkerült a listára és alig várom, hogy kipróbáljam!

catri.jpg

Alapozót nem igazán használok, a BB krémeket viszont szeretem, amikor kicsit többre vágyok a natúr arcomnál vagy van néhány bőrhibám. A L'Oréal Paris Wake Up & Glow BB C'est Magic BB krémről sok jót olvastam már, így ezt is biztosan meg fogom rendelni, nyárra tökéletesen elegendő lesz.

bb.jpg

Az előző cikkben is írtam nektek arról, mennyire szeretem az invisibobble termékeket, mert valóban kímélik a hajat és jól is mutatnak benne. A legújabb kiszemeltem a masnira megköthető szalaggal ellátott hajgumi, amely szerintem igazán sokoldalúan kihasználható: masnira kötve a copf körül, belefonva a copfba, körbetekerve a konty körül. Egyszerűen fel tudjuk vele dobni a legunalmasabb(nak hitt) frizurát is!

inv.jpg

 

A sminkpalettáim közül a naturálisabb színeket tartalmazóak már elég régiek, ideje lenne őket lecserélni. A MAC egyik palettája tökéletes lenne, ez viszont biztos, hogy csak kívánság marad, ennyit egyelőre sajnálok kiadni egy sminkpalettáért, de azért felkerül ide, hátha egyszer rászánom magam. Gyönyörűek benne a színek, a márkáról is szinte csak jót olvasni, így biztosan nem csalódnék benne.

mac.jpg

Hát, ennyi a rövidke listám jelenleg, már egyáltalán nem halmozom a sminktermékeket, tényleg csak azok vannak a sminkes fiókban, amelyeket használok is, így csak olyanok kerültek bele ebbe a cikkbe is, amelyekre tényleg szükségem van és tudom, hogy kihasználnám.

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr4616513602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása