Outfit a tengerpartról

Kép 613

Itt csücsülnek a gépemen a képek és ma eszembe jutott, hogy ideje lenne már újabb outfitet posztolni nektek. Ezek a képek még a nyaralásunk alatt készültek egy reggeli séta alkalmával. Semmi különlegesség nincs a szettben, mégis egyben van - szerintem. Kényelmes, nyárias, lezser, mégis nőies a szoknya miatt. Ezt az elől átlapolt megoldással tarkított szoknyát ITT már láthattátok, tökéletes nyári darab. Egy sétára nem szerettem volna túlgondolni a szettet, így a kedvenc fehér szandálomat és egy basic, fehér trikót választottam hozzá.

Kép 568

A kalapomat a nyaralás egyik napján sem hagytam a szálláson, így azt is sikerült összehozni, hogy a testem jóval barnább az arcomnál, de inkább ez, mint a leégés. A legújabb kedvencem, az EFZSÉ karkötőmet is feldobtam, színe és horgony medálja is illett a hangulathoz, illetve a színe a napszemüvegem lencséjéhez is. A tengerparti hangulat fokozása képpen egy csíkos szíjú órát választottam ég, ami színeiben is illet. Amilyen egyszerű ez az outfit, olyan jól is mutat, így csemegézzetek a képekből és érezzétek át a hangulatot ti is. :)

Kép 528

 

Kép 468

image1(1)

Kép 603

Kép 583

szandál - cipővásár

szoknya - La Papaya

trikó - piac

szemüveg - New Yorker

kalap - H&M

karkötő - EFZSÉ by Zsanett Fabian

óra - ebay

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr10016365382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása