Amikor a sál már nem csak sál többé

Végre-végre lassacskán eltűnnek a csúnya mínuszok, így kimerészkedtünk outfitet fotózni délután - egyre több várható!

 

 

Van egy sálam, amit már régóta meg akartam mutatni nektek, ám csak néhány napja jött az isteni szikra, hogyan kellene belecsempésznem egy szettbe úgy, hogy ne csak egy sál legyen. Az utóbbi hetekben ha fáztam a munkahelyemen, a vállamra terítettem ezt a hatalmas, lepedőnek is beillő sálat, így jött az ötlet, hogy ezzel bizony szett készül.

Egy városi túraszettet álmodtam meg vele, amiben egy teljesen egyszerű, díszítés mentes farmert (bonprix farmerek) viseltem és ehhez természetesen csak egy bakancs társulhatott, amit már láthattatok egy előző posztban is.

 

 

Egy túrához mi illik? Hát a csomók! Így ezt a fekete, elől csomóval megcsavart felsőt (bonprix pólók) választottam, ami alá húztam egy fekete blúzt, hogy ne fázzon a karom. Szerintem abszolút illik a megálmodott koncepcióba!

 

 

Mindenképpen hosszabb nyakláncot szerettem volna, így ezt a Chillearrings márványmintás, piros kocka medállal díszített darabot vettem fel, aminek az arany színű lánca passzolt az órához és a gyűrűhöz is, a piros pedig szépen harmonizált a sállal.

A táska természetesen nem maradhatott el és nem is választhattam volna mást, mint a legújabb darabomat, amit Brigi, a Brittas tervezője készített nekem és azóta ezt nyúzom, egyszerűen szerelem!

 

 

Nekem nagyon tetszik ez az összeállítás, az egyszerűséget feldobják az ékszerek, de megmarad a túra jelleg a bakancs és a hátizsák miatt - tökéletes egyveleg.

 

 

A sál egyébként az ebayről van, mert évek óta vadászok ilyen méretes, kockás sálat, ám az üzletekben 4-5 ezer forint minimum, ez pedig 1600 forintomba került és mesés az anyaga! Szerintem nagyon jól fel lehet dobni vele a viseletünket, ha nem a nyakunkban hordjuk, próbáljátok csak ki!

 

 

A tökéletes fotózási helyszín megtalálása mindig folyamatban van, de mivel nem vagyok sem modell, sem profi fotósom nincs, ettől "élet szagú" minden ilyen jellegű bejegyzésem, én így szeretem, sokkal könnyebb ezzel azonosulni (szerintem), mint a profin beállított, hordhatatlan darabokat bemutató fotókkal.

 

 

bakancs - Deichmann

farmer - bonprix

csavart póló - bonprix

hosszú ujjú - LIDL

sál, óra - ebay

táska - Brittas

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2216365484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sylvia Eszter 2017.02.19. 21:57:03

Kedves Nóri! Ne haragudj de öszinte leszek, a farmer egyáltalán nem elönyös számodra--egy magasitott derékkal rendelkezö sokkal jobban passzolna hozzád, nem sértésnek szántam Üdv Sylvi

Norcsoo 2017.03.20. 12:11:33

Természetesen nem veszem sértésnek, magam is jobban kedvelem egyébként a magasderekú farmerokat! :) Szép napot!

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása