Így viseld a hátizsákot

Most kivételesen nem Polyvore segítségével megalkotott szettekkel, hanem saját szettel jelentkezik az "Így viseld a ..." sorozat következő cikke! 

 

Nagyon szeretem ezeket a posztokat megírni nektek, mert ötleteket tudok adni a leghétköznapibb vagy éppen a nem túl szokványos darabok beépítéséhez a mindennapjainkba. Mint már észrevehettétek, odavagyokaz utóbbi időben a hátizsákokért, a legutóbbi cikkben is helyet kapott egy és még mindig rengeteg ötletem van.

 

 

Ezekről a táskákról mindenkinek a laza, sportos szettek jutnak eszébe, ezért bemutatom, hogy más stílusban is megállják a helyüket. A szett alapjaitól függően abszolút lehet elegáns, sikkes, feltűnő vagy bármilyen az adott táska - általában.

 

 

Én most olyan darabokat választottam hozzá, amelyek hétköznapi módon elegánsak. A magas derekú farmer (bonprix nadrágok) évek óta nagy divatnak örvend, a garbó pedig ezen a télen került vissza igazán a köztudatba. A táska egyébként Elisa, az Eliz Bagtory alkotójának keze munkáját dicséri! A garbóra visszatérve ez a fehér darab (bonprix pólók) szerintem nagyon csinos, mind a szabása, mind a színe miatt. 

 

 

Mindenképpen feltűnő nyakláncot szerettem volna választani hozzá, hiszen a magas nyak és fehér szín a legjobb háttér egy feltűnő ékszer viseléséhez. Így jött a képbe Borzaska, egy pihe-puha nyaklánc, amely az efzsé by Zsanett Fabian márka egyik tavaszi újdonsága és a színe nagyon szépen harmonizált a kardigán (bonprix kardigánok) khaki színével, különleges, de stílusos végeredményt alkotva ezzel. A kardigán lágy esése tovább fokozza a nőies eleganciát, így remekül érvenyesül a farmer magasan szabott dereka is.

 

 

 

A színe és egyszerűsége miatt jött a képbe az egyik kedvenc karkötőm, melynek árnyalatai illettek a kardigán, illetve a nyaklánc színeihez, igazán passzolt az összképbe.

 

 

A fülbevalóknak nem szoktam általában túl nagy jelentőséget tulajdonítani, de van egy kedves darabom, amely most a szetthez is illett  így végre nektek is megmutathatom. Néhány ásvány, nagyon finom ékszer, én nagyon kedvelem, a nyaklánc párjával együtt szoktam viselni.

 

 

A szemüveg, mint tudjuk öltöztet, most azzal együtt fotóztunk. Itt már mutattam nektek, a Firmoo.com weboldalról rendeltem és maximálisan meg vagyok vele elégedve. 

 

 

Ezt a szettet így szeretem, ahogy van, szerintem tökéletes munkahelyre, suliba de akár egy randira is!

 

ruhadarabok - bonprix

hátizsák - eliz bagtory

nyaklánc - efzsé by Zsanett Fabian

karkötő - Red Rouge webáruház

fülbevaló - Anda Design

szemüveg - Firmoo

A végére hagytam egy kis 'mókát' is a fotózásról, mert mit ér a smink és a haj egy szelfi nélkül? ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr8416365488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása