Ha egy dologra odafigyelsz az arcodon, az a szemöldököd legyen!

Ez kicsit furán fog "hangzani" attól, aki úgy 20 éves koráig azt sem tudta, hogy a szemöldököt karban kell tartani, de mára már hatalmas fordulatot vett ez a mindennapjaimban.

[caption id="attachment_10280" align="aligncenter" width="1360"] pexels.com[/caption]

Nem kellenek  szónoklatok arról, hogy az ember minek ken magára annyi mindent és mi értelme smink mögé bújnunk. Én sose gondoltam, hogy a nők el akarják rejteni magukat a sminkkel. Nem. Egyszerűen csak szeretnénk a jobbik énünket mutatni. Mi ezzel a baj? Jogunk van hozzá és kész, nem kell ellenkampány és leszólás. Ha megtehetem, hogy kicsit kiemelem az arcom néhány pontját, akkor fogadja el mindenki és kész. Minden nőnek azt ajánlom, hogy ha szeretne az arcával foglalkozni, de nincs rá elég ideje, akkor csak fusson át a szemöldökén 2 perc alatt, mert máris jobb lesz az összkép, amit a tükörben lát. A legtöbb esetben elegendő is egy szép szemöldök a magabiztosabb megjelenéshez!

Szóval a szemöldök. Mint írtam, sokáig nem foglalkoztam vele, aminek egy dolog miatt biztosan örülhetek, nekem kimaradt  cérnavékonyra szedett szemöldökös korszak. Így sincs túl sok, hát ha még megritkítottam volna? Nem akarom tudni....


Az utóbbi években viszont naaagyon rákaptam a szemöldökformázó termékekre és imádok minden típust kipróbálni. Először, mint mindenki, én a szemöldökceruza kínálattal kezdtem a sort, hiszen csak rajzolni kell vele, tudunk vele színt és formát is adni a szálaknak, ez a legegyszerűbb. Jó párat kipróbáltam az évek során, ami a legeslegjobban bevált és mindig újraveszem, az a Catrice szemöldökceruza. Puha, pigmentált, tartós, nem tudok belekötni és ezzel sokan mások is így vannak, én is ajánlásra próbáltam ki először és mindig ehhez is térek vissza, hibátlan.

A másik dolog, a tartós szemöldökfestés, amit évek óta magamnak csinálok itthon, a kozmetikusé sem tartósabb, akkor miért fizetnék érte kéthetente. Próbáltam olcsóbb és drágább terméket is, végül a Refectocil nevű festék vált be. Nincs abban rendszer, hogy milyen időközönként használom, kb. amikor eszembe jut. Van, hogy hosszú hetek maradnak ki és van, hogy sikerül a két hetes rendszert tartanom. Nagyon egyszerű használni, egy ideig nem kell reggelente bajlódni a szemöldökkel és piszkosul olcsó befektetés is.

https://www.youtube.com/watch?v=yj0mWPY0UGc&t=18s

Én nagyon örülök annak, hogy foglalkoztat a szemöldökformázás, mert így a rohanós reggeleken is tudok annyit tenni a külsőmért, amennyivel kiemelhetem az arcom legfontosabb pontját.

[x]

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr916365864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása