Trendi ajándékok fiatal nőknek

Mielőtt félre menne a cím, nyilván bárkinek, de azért a cikkben felsorolt tippeknek nagyrészt a fiatalabbak örülhetnek. Jöjjenek is azok a tippek, ideje karácsonyi üzemmódra kapcsolni!

 

Néhány ötletet hozok csak, bőven lesz még ajándékokról szóló cikk nektek. A maiban olyan termékeket ajánlok, amelyeket tényleg szuper ötletnek tartok a korosztályom és a tőlem fiatalabbak számára. Hasznos, jól kihasználható, nem kacatként lomoskodó meglepetések ezek, hanem olyanok, amelyek hatalmas mosolyt csalnak majd az arcokra!

 

Sminkecset szett

 

Szerintem bármilyen sminkelni szerető nő örül neki, ecsetből sosem elég alapon. A fiatalabb, sminkeléssel még csak ismerkedő lánynak is remek ajándék, biztosan hasznára lesz és nem utolsó sorban gyönyörű a csomagolása is!

 

Foreo Luna Play Plus

 

Tudom, unalmas már, de valóban jó, nem csak reklám! ITT már írtam róla én is, ITT pedig van egy frissebb videó. Hasznos kis kütyü, nekem sokat segített, szívből tudom ajánlani ajándékként is, szerintem bárki örülne neki!

 

Szemöldökformázó készlet

 

Ha én már évekkel ezelőtt kaptam volna valakitől egy ilyen szettet, aranyba foglaltam volna a nevét. Az egyik leghasznosabb csomag, amit mostanában láttam, hiszen mindent tartalmaz, amire szükségünk lehet a szemöldök formázása során. Zseniális!

 

Magyar tervezői darabok

 

Nem újdonság, mindig helyük van ezekben a bejegyzésekben, nincs mit tenni, elfogult vagyok. A Brittas és az ezsubegz kínálata is fantasztikus, mégis kiemelnék most két terméket. Briginél nagyon ötletesek és egyediek  cicafej formájú pénztárcák Zsuzsi wild and free kollekciójában pedig ez a fekete hátizsák az igazi aduász!

[gallery columns="2" size="full" ids="10035,10036"]

 

Plan All tervező

 

Szerintem a nők nagy többsége szeret határidőnaplókkal bíbelődni, ez pedig egy feltuningolt változatuk! Olyan plusz oldalak vannak benne, hogy az ember nem győzi kivárni, hogy kitölthesse őket, gyönyörű a külsejük és lehetetlen mellélőni velük!

 

Remélem, segítettem kipipálni 1-2 ajándékot!

A bejegyzés trackback címe:

https://konora.blog.hu/api/trackback/id/tr2616365832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Konora

Friss topikok

  • Daniel Markus: Szuper blog, és divatos a táska is! :) Ha táskához trendi ékszert keresel, akkor ajánlom a MARSCHA... (2020.12.19. 13:51) Egy magyar márka, (nem) csak anyukáknak
  • Szabolcs Molnár: Nekem 1 éve a feleségem a fodrászom. Jól szórakozunk hajvágás közben. Még 2-3 év és belejön. :)) :... (2020.11.17. 20:06) Hasznos ajándékok a pasiknak
  • Norcsoo: Utána is tudok egészségesen étkezni, akár életem végéig, igen.Egy étrend mindenki idejébe belefér,... (2020.09.15. 11:19) Kösz nem, diétázom!
  • Bódiné Jenei Csilla: Egy időben nagyon tetszett a tusvonal, mindig festettem magamnak, bár igaz, hogy sokat kínlódtam, ... (2019.09.07. 06:10) Gyönyörű, cicás tusvonal 4 lépésben
  • KÉRDEZZTŐLEM: Mennyi kattintàst kell elèrni posztonkènt,hogy megèrje ezzel foglalkozni? (2019.09.02. 17:59) A (nem is olyan) könnyű blogger élet

Címkék

ajándék (27) ajánló (196) arcápolás (18) bőrápolás (6) brittas (5) christmas (13) dekoráció (17) divat (65) DIY (35) egészség (10) ékszer (12) ékszerek (5) életmód (8) esküvő (5) ezsubegz (6) fashion (5) film (8) fitness (9) fitness diaries (17) frizura (7) haj (9) hajápolás (11) hangulat (6) healthy (7) így viseld (5) inspiráció (138) instagram (6) interjú (36) karácsony (57) kihívás (6) kívánságlista (5) köröm (13) lush (13) magyar designer (16) magyar márka (5) magyar tervező (26) make up (12) merengő (14) motiváció (6) nails (17) notino (19) nyár (12) ősz (18) ötlet (9) otthon (9) outfit (71) recept (11) smink (28) sorozat (6) személyes (55) szépségápolás (12) táska (11) tavasz (13) teszt (30) tipp (9) tippek (49) trend (13) videó (11) Címkefelhő
süti beállítások módosítása